افتتاح ایستگاه پلیس راهور شهید تختی نژاد

در راستاي ارائه خدمات به شهروندان در حوزه راهنمايي و رانندگي ايستگاه پليس راهور به نام شهيد خليل تختي نژاد در محدوده منطقه سه شهرداري ظلع غربي پارك شهيد دباغيان افتتاح شد.

در این آیین که باحضوراستاندار ،دادستان ،شهردار ،ریس پلیس راهور،فرمانده انتظامی استان و پدر شهید خلیل تختی نژاد برگزار شد شهردار بندرعباس همکاری دو جانبه شهرداری و پلیس راهور را نمونه ای مثبت از تعاملات دو جانبه در جهت خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد و افزود برای رسیدن به هماهنگی در مدیریت شهری همه سازمانها و نهادها باید در کنار هم برای پیشبرد اهداف نظام حرکت کنند. نوبانی افزود ایستگاه پلیس شهید خلیل تختی نژاد برای زنده نگه داشتن نام و یاد آن شهید گرانقدر در ظلع غربی پارک شهید دباغیان به بهره برداری رسید و قطعا روند خدمات دهی در حوزه راهنمایی و رانندگی در بخش مرکزی شهر و محدوده این ایستگاه با کیفیت و شتاب بیشتری پیگیری و انجام می شود.

شهردار بندرعباس گفت پلیس و شهرداری را به واسطه ارتباطات فراگیر با اقشار مختلف جامعه از نهادهای مردم هستند و رابطه شهروندان با پلیس و شهرداری ها به واسطه خدمات و ارتباطات مستقیم و هر روزه بسیار تنگاتنگ أست و تقریبا مردم به صورت تمام وقت با پلیس و شهرداری به روشهای گوناگون برای خدمات مختلف در ارتباط هستند.

شهردار بندرعباس در ادامه عنوان کرد امیدواریم با افتتاح ایستگاه های پلیس راهور در سطح شهر بندرعباس شاهد افزایش خدمات دهی به شهروندان باشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا