افتتاح ستاد استقبال از بهار در بندرعباس

با حضور فرمانداربندرعباس شهردار ،مدير كل ميراث فرهنگي و گردشگري ،فرمانده نيروي انتظامي ،ریيس شوراي اسلامي شهر،ريس جمعيت هلال احمر،معاونين آموزش و پرورش ،نماينده هتلداران و جمعي از كاركنان و مديران شهرداري ستاد استقبال از بهار شهرستان بندرعباس در ظلع شمال غربي ميدان دفاع مقدس افتتاح شد.

شهردار بندرعباس در این مراسم با تاکید بر نظم و انضباط شهری گفت شرایط برای پذیرایی از میهمانان و گردشگران مهیا می باشد و شهرداری با تمام توان آماده خدمات دهی به مسافرین نوروزی می باشد.
شهردار افزود :تقریبا همه سازمانها و نهادها در نوروز دغدغه تعطیلات و میهمانان را دارند اما به واسطه اینکه حوزه خدمات شهری بخش زیادی از دغدغه های شهر می باشد شهرداری ها و پلیس بیشتر از سایر نهادها و دستگاها درگیر هستند امیدواریم همه سازمانها به خصوص میراث فرهنگی و گردشگری در حوزه برگزاری تورهای درون شهری گردشگری فعال عمل کند.
شهردار بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از مدیر منطقه یک شهرداری بابت مهیا نمودن شرایط جهت استقرار دستگاها در ستاد نوروزی بر همراهی مسافرین و گردشگران در رعایت نظافت پاکیزگی و مراقبت از فضای سبز شهری و امکانات موجود در بوستانها و پارکها تاکید نمود.

نوبانی خاطر نشان کرد که فضای ستاد شامل ٢۶ غرفه به همراه نمازخانه و سرویس بهداشتی می باشد که در اختیار دستگاههای خدمات رسان قرار دارد و تا پایان تعطیلات به صورت شبانه روزی فعال وآماده ی خدمات دهی به میهمانان و هم وطنان می باشد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا