پیام تسلیت شهردار بندرعباس به مناسبت شهادت “مولی الموحدین امیرالمومنین حضرت علی (ع)”

مهدی نوبانی در پیامی شهادت مظلومانه مولی الموحدین امیرالمومنین، بزرگ مرد تاریخ بشریت حضرت علی(ع) را تسلیت گفت و توفیق درک فیوضات بیکران شب‌های قدر را از درگاه خداوند متعال خواستار شد. در متن پیام شهردار بندرعباس آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
“فُزْتُ وَ رَبِّ الکَعْبَه”
بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز شهادت بزرگ مردی است که الگویی کامل از حق طلبی و مظهر بی بدیلی از عدالت برای تمام بشریت در طول تاریخ است.تحقق عدالت در تمامی ابعاد از برترین ویژگی های امیرمومنان است که جامعه اسلامی در دوران خلافت نخستین امام شیعیان از آن بهره مند شد و به یقین شیوه حکومت داری او الگویی کامل و ابدی برای جامعه بشری است.
و حال بار دیگر شهادت مظلومانه این بزرگ مرد تاریخ اسلام با لیالی قدر گره خورده، تا با مدد از یاد ایشان آینه دل را از زنگار گناه و معصیت زیر باران رحمت “انا انزلنا” بشوییم و از فیوضات لیله القدر توشه معرفت و ایمان برگیریم.
اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف خاصه حضرت حق برای مردم ولایتمدار شهر بندرعباس در این ماه پر خیر و برکت، سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب(ع) را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و سوگواران و شیعیان طریقش، تسلیت عرض نموده و توفیق درک فیوضات بیکران شب‌های قدر را از خداوند تبارک و تعالی مسئلت دارم.
مهدی نوبانی
شهردار بندرعباس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا