محفل انس با قرآن

به مناسبت ايام مبارك ماه رمضان و فرارسيدن سالروز شهادت حضرت علي (ع)محفل انس با قران با قرائت قاريان محترم روح الله خادمي و مصطفي زاهدي ،مداحي آقاي احمدي پناه و سخنراني حجت الاسلام والمسلمين پولادي در سالن همايش فردوسي شهرداري بندرعباس برگزار شد.

با حضور شهردار مدیران و پرسنل شهرداری این محفل زیبای قرانی برگزار شد ،قرائت ملکوتی ایات کلام الله مجید و جلای روح و روان انسان در ایام مبارک رمضان و در روزها و شبهای قدر فرصتی أست مغتنم برای آرامش انسان به همین منظور این محفل با هدف ترویج و ایجاد فضای معنوی در محیط کار در این ایام برگزار شد.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری گفت :این محفل مصادف با سالروز شهادت امام علی و روزهای پرواز رزمنده هشت سال دفاع مقدس و هنرمند رشته عکاسی مرحوم جهانگیر قائدی و فوت همکارگرامی مجموعه شهرداری مرحوم محسن بهرامی برگزار شد و برای شادی روح آن عزیزان سفر کرده حاضرین در مجلس فاتحه و صلوات نثارشان نمودند.
پاسالار افزود :انس با قران مجید برکات و حسنات را در زندگی انسانها افزایش می دهد و ثبات در امور و لطف الهی را شامل حال دوستدارانش می نماید ، محفل انس با قرآن در روزهای ۲۷و۲۹ فروردین نیز در ساعت ٨/٣٠ صبح در سالن همایش فردوسی شهرداری بندرعباس برگزار می شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا