ناوگان حمل و نقل درون شهری اهمیت بسزایی در حوزه خدمات رسانی به شهروندان دارد

شهردار بندرعباس در جلسه شورای اداری سازمان حمل و نقل با تاکید بر اینکه توسعه حمل‌ونقل نقش بسزایی در خدمات رسانی به شهروندان دارد، بیان کرد: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای خدمت رسانی بهینه و بیشتر به شهروندان در دستور کار مجموعه شهرداری بندرعباس قرار دارد.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس به اتفاق معاون حمل‌و‌نقل ترافیک طی بازدید سرزده با رئیس، معاونین و مسئولین سازمان حمل‌و‌نقل گفتگو و در جلسه شورای اداری این سازمان حضور یافت.
مهدی نوبانی با بیان اینکه سازمان حمل‌و‌نقل از جمله سازمان های مهم و استراتژیک شهرداری است، گفت: با تلاش یکایک همکاران این مجموعه، و با علم بر چالش‌های موجود سازمان و حمایت‌های لازم از سوی شهرداری امید می‌رود خدمات حداکثری و بهینه به شهروندان ارائه گردد.
شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه سازمان حمل‌و‌نقل یک حوزه خدمات رسان به عموم مردم است، افزود: اگر چرخ ناوگان عمومی حتی برای یک روز از حرکت بایستد، شهر دچار هرج و مرج و بی‌‌نظمی عمده‌ای خواهد شد، که این نشان از اهمیت حضور به موقع ناوگان عمومی در معابر است.
نوبانی در ادامه افزود: اورهال اتوبوس های درون شهری و توسعه و نوسازی ناوگان تاکسیرانی به جهت ارائه خدمات حداکثری و مطلوب با جدیت دنبال شود.
این مقام مسئول با اشاره به اهمیت شناسایی نقاط حادثه خیز، اظهار کرد: رفع نقاط حادثه خیز با نصب تابلو و علائم رانندگی، آشکار سازی سرعتکاه‌های آسفالتی و رنگ آمیزی و خط کشی معابر بصورت مستمر در دستور کار قرار گیرد و شناسنامه ایمنی مدارس در شهریور ماه با اقدامات موثر ارائه گردد.
عبدالحسین ارجمند، معاون حمل‌و‌نقل ترافیک شهردار در این نشست با ارائه عملکرد و وضعیت ناوگان، خاطر نشان کرد: مجموعه حمل‌و‌نقل همواره به عنوان نهاد خدمات رسان و با حساسیت بالا بوده که همکاران این مجموعه علاوه بر ارایه خدمات دائماً در حال تقویت ناوگان، افزایش فرهنگ شهروندی و افزایش ایمنی معابر هستند.

حمید‌رضا حیدری پوری رئیس سازمان مدیریت حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، ضمن خیر مقدم به جهت حضور شهردار و معاون حمل‌و‌نقل ترافیک در سازمان، گفت: از حسن اعتماد حضرتعالی و توجه به سازمان بزرگ حمل‌و‌نقل و همراهی شما سپاسگذاریم.
وی پیرو تاکیدات شهردار در خصوص خدمات بهینه به شهروندان خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود و همکاران مجموعه را جهت تحقق اهداف و رسالت سازمان به کار خواهیم گرفت.
حیدری‌پوری با توجه به اورهال و تعمیرات مستمر اتوبوس‌های شهر خاطر نشان کرد: بزودی چک لیستی از وضعیت سلامتی هر کد اتوبوس تهیه می‌شود و بصورت ماهانه شهردار و در صورت لزوم شهروندان از وضعیت ناوگان اتوبوسرانی مطلع می‌شوند.
این مسئول در پایان اذعان داشت: نسبت به بهره‌برداری از مرکز معاینه فنی در هفته دولت، افزودن تعداد قابل توجهی خودروی ون به ناوگان عمومی، توسعه و نوسازی تاکسی های سطح شهر و افزایش تعداد اتوبوس های فعال، رفع نقاط حادثه خیز، ایمن سازی معابر منتهی به مدارس بزودی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا