پیام تبریک شهردار بندرعباس به مناسبت روز اصناف

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در پیامی روز اصناف را به همه فعالان و تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

در متن پیام شهردار بندرعباس آمده است :

اصناف در تمامی مراحل انقلاب همراه با اقشار مختلف مردم سختی‌های مسیر توسعه را پیموده و با تداوم حضور خود همواره موجب موفقیت‌های بیشماری در کشور بوده‌اند.
بدون شک نقش بی بدیل اصناف بر کسی پوشیده نیست، این تشکل مردمی نقش موثر و تأثیرگذاری در شهر بندرعباس داشته و دارد، اصناف به عنوان بزرگترین بخش اقتصادی شهر فعالیت می‌کند و با یک برنامه ریزی اصولی و مدون، از پتانسیل عظیم آن می‌توان برای بهبود فضای کسب و کار و توسعه و پیشرفت شهر بندرعباس استفاده بهینه نمود.
نام‌گذاری روز اصناف در تقویم، خود گویای اهمیت و جایگاه این قشر بزرگ از جامعه در رشد و بالندگی کشور است و فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصناف و تبریک روز ملی اصناف به جامعه خدمتگزار اصناف و کسبه شهر بندرعباس، از تلاشها و خدمات وافر این قشر تلاشگر در راستای کمک به تولید و رشد اقتصادی ایران بزرگ تشکر و قدردانی نموده و امیدوارم در راستای خدمتگذاری به آحاد جامعه و اعتلای ایران اسلامی پیروز و سربلند باشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا