تقدیر و تشکر ویژه فرماندار بندرعباس از کارکنان کشتارگاه و مجموعه شهرداری در روز عید قربان

محمد مرودي فرماندار و مهدي نوباني شهردار از کشتارگاه دام شهرداري بندرعباس در روز عيد سعيد قربان بازديد نمودند.

در این بازدید که فرماندار به همراه شهردار بندرعباس وضعیت خدمات دهی به شهروندان در روز عید قربان را ارزیابی نمودند محمد مرودی گفت :عید قربان یکی از اعیاد بزرگ دین مبین اسلام و تجلی بندگی و کرامت انسان و ارتباط عارفانه و عاشقانه با خداوند عزوجل أست.
فرماندار شهرستان اظهار داشت: کشتارگاه دام شهرستان که از آن منابع پروتئینی یک شهر تامین می شود باید شرایط مرتبی داشته باشد تا شهروندان با خیالی آسوده گوشت سالم و بهداشتی مورد نیاز خود را با اطمینان تهیه نمایند.
مرودی افزود: امروز شاهد بودم که تلاش همت و همدلی و همکاری مجموعه شهرداری محیط و شرایطی را فراهم کرده بود که مردم با خاطری آسوده دام خود را خریداری می نمودند و در محیطی بهداشتی قربانی و ذبح می کردند.
فرماندار بندرعباس خاطر نشان کرد :از شهردار بندرعباس ،معاون خدمات شهری و سازمان میادین همچنین از مجموعه بهداشت و دامپزشکی تقدیر و تشکر ویژه دارم که در تابستان گرم شهر بندرعباس شرایط و مکان مناسبی را برای آسایش و آرامش و اطمینان مردم فراهم نمودند.
محمد مرودی :در ادامه سخنان خود اظهار داشت :درکار گروهی و خدمت صادقانه نتیجه قطعا مثبت خواهد بود و رضایت مردم تامین میشود،در شرایط فعلی تغیرات اساسی در فضا و محیط شهری ملموس أست که این امر نتیجه مدیریت هوشمندانه آگاهانه شهردار محترم می باشد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا