یک فرزند شهید خود را در یاسوج آتش زد!

ادعاهای مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد درباره خودسوزی یک فرزند شهید !!

منصور موسوی عصر روز سه شنبه در این خصوص گفت: صبح امروز (سه شنبه) فرزند یکی از شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برای پیگیری درخواست خود به امور ایثارگران استانداری مراجعه کرد که مسئولان استانداری طی نامه ای، وی را به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ارجاع دادند .

وی افزود: این جوان، پس از مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران، در مرحله اول مشکلات وی در حوزه معاونت تعاون مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. موسوی ادامه داد: او برای بار اول با حضور در پشت بام ساختمان بنیاد شهید تهدیدبه خودکشی کرد که با تلاش و سرعت عمل همکاران بنیاد و مشاوره های لازم  از بروز آسیب‌  جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه با حضور این جوان و اعضای کمیته موارد خاص (کمیته بحران)صورتجلسه ای به منظور حل مشکلات وی تدوین شد و  ادامه داد: این فرزند شهید پس از خروج از محوطه ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران  با هدایت حراست بنیاد به بیرون  بدرقه شد.موسوی افزود: فرزند شهید بعد از چند دقیقه مجدد در بیرون از فضای بنیاد شهید و جلوی درب اصلی بنیاد شهید اقدام به خودسوزی کرد که متأسفانه در پی این اقدام دچار سوختگی شدید شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: وی به‌سرعت به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر اقدامات درمانی برای وی در حال اجراست که امیدواریم شاهد بهبود و سلامت وی باشیم.

آقای رئیسی اگر به جای شوآف رانندگی به حرف مردم یاسوج گوش داده بودی، فرزند شهید خودسوزی نمی‌کرد

هنوز فیلم‌های برخورد محافظان رئیسی با مردم و نمایش اعتراضی رییس جمهوری‌اسلامی با راننده‌ای که کم مانده بود ولی‌نعمتان سیدمحرومان را زیر بگیرد از خاطرمان پاک نشده بود که خبر خودسوزی یک جوان بیکار که متاسفانه از فرزندان شهدا نیز بود فضای رسانه را پر کرد.

رویدادی تلخ که بارها شاهد آن بودیم و مشخص نیست که چرا با این قشر نیز برخوردی می‌شود که خود را از داغ بی‌توجهی‌ها به آتش می‌کشند.

اما اینبار فاجعه تلخ این فرزند شهید درست زمانی اتفاق می‌افتد که چندی پیشتر از آن ریاست محترم جمهوری‌اسلامی، حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی از این استان بازدید کرده بود و به گونه‌ای نشان داده شد که بزرگوار به حرف تک‌تک مردم استان کهگیلویه و بویراحمد گوش فرا داده‌است!

سوال اینجاست که اگر در این سفر فریاد و درخواست ساده اشتغال یک فرزند شهید به گوش رئیسی نرسیده پس دستاوردهای این سفر چه بوده‌ و چگونه مدعی شده که سخنان سایر اقشار را شنیده است؟!

آقای رئیسی اگر برای به خاک مالیدن پشت رییس دولت نامبارک دوازدهم تمام توان خود را صرف جمعه‌بازارها و سفرهای استانی نمی‌کردی و نمایش عتاب به راننده را به اجرا در نمی‌آوردی و بجای این اقدامات، درست به حرف مردم توجه می‌کردی امروز یک فرزند شهید برای اشتغال و کسب نان حلال خود را به آتش نمی‌کشید!

البته شاید شان نزول آیه “صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ” نیز تا حدودی در همین زمینه‌ها باشد زیرا بسیاری از پیشنیان نیز مسیرهایی را رفتند که جز رنجش خلق و خشم خالق دستاورد دیگری نداشته است در حالی که آن‌ها خود را حق می‌پنداشتند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا