چه پازلی را دارند می‌چینند

سایت تابناک در ۲۱ مرداد خبر از فشارهای آقای نماینده، برای ورود برادر همسر خود به هیأت مدیره جهاد نصر داده بود ، که موسسه جهاد نصر با ارسال جوابیه‌ای خبر را تکذیب و گزارش را خلاف واقع خواند و دخالت ، اعمال نفوذ آقای پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس را کلاً رد کرد و اما امروز آنچه شنیده‌ می‌شود از محافل و مجالس خبر می‌رسد که علیرغم مخالفت شدید مدیران شرکت جهاد نصر کرمان با این انتصاب که مدیرعامل شرکت تلاشگران اقتصاد پایدار با ارسال اظهارنامه حقوقی و تهدید به شکایت به‌عنوان یکی از سهامدار جهاد نصر کرمان مدیر عامل جهاد نصر کرمان را مجبور به ثبت عضویت رضا کهنوجی در هیأت مدیره نمود .

گفتنی است، که اخیراً سعد محمدی مدیر عامل شرکت ملی مس به‌دلیل برخی تخلفات شرکت‌های زیر مجموعه در دوران کهنوجی به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس احضار شده است. طبق شنیده‌ها چندی پیش کهنوجی درخواست برگشت به کار را در شرکت مس نیز ارائه نموده است.

تاکنون پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مقابل حواشی کهنوجی برادر همسر خود سکوت کرده است و روشن نیست که انتصاب کهنوجی در پست‌های مختلف مورد حمایت وی میباشد یا خیر؟!.

از آنجایی که جهاد نصر کرمان(پیمانکار) یک قرارداد ۲ هزار میلیارد تومانی در طول سال دارد با گهرزمین(کارفرما) و چندی پیش شاهد حمایت تمام قد «پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس» برای ماندن پوریانی به عنوان مدیر عامل گهرزمین بودیم امروز هم جهاد نصر کرمان را همه به‌عنوان بزرگترین پیمانکار گهرزمین می‌شناسند سؤالی که جواب آن در ابهام باقی می‌ماند این است که چه ارتباطی بین آقایان کهنوجی و پوریانی می‌تواند برقرار باشد یا می‌شد…

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا