۹ پروژه بزرگ و ملی در منطقه آزاد قشم افتتاح شد

افتتاح ۹ پروژه بزرگ و ملی در منطقه آزاد قشم در استان هرمزگان با دستور رئیس جمهور و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان

۹ پروژه بزرگ و ملی اقتصادی و عمرانی در منطقه آزاد قشم در استان هرمزگان، با دستور دکتر روحانی رئیس جمهور، از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس و با حضور دکتر علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

دو واحد آب شیرین کن و واحد تولید بخار هریک با ظرفیت چهار هزار مترمکعب در شبانه‌روز، شرکت تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی با ظرفیت تولید پنج هزار و ۱۰۰ تن محصول در سال، واحد ساخت شناور به میزان ۵۰ فروند در سال، بخش دوم هتل دیانا به ظرفیت ۱۱۰ تخت و مرحله نخست پرورش میگوی شرکت مروارید شکیل قشم به میزان ۸۰ هکتار، مهمترین طرح هایی بودند که افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

چند طرح تفریحی و گردشگری شامل یک واحد اقامتگاه بوم گردی و ۲ واحد کلوپ غواصی و تفریحات دریایی، چهار واحد کارگاهی صنایع دستی به مساحت ۸۰۰ متر مربع، ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه به مساحت سه هزار مترمربع و پارک و بوستان دفاری به مساحت ۲۰ هزار مترمربع، از دیگر طرح‌ های بودند که افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

برای اجرای این طرح‌ها ۶۳۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری شد که از این میزان ۵۶۷ میلیارد تومان، توسط بخش خصوصی تامین شده است.

با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۶۰۷ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا