سرند شیمی؛ تأمین کننده برتر مواد اولیه شوینده و آرایشی بهداشتی

از آن جایی که همه ما با کلمه آرایشی بهداشتی و شوینده آشنا هستیم اما ممکن است با جزییات آن مانند مواد اولیه صنایع شوینده و آرایشی بهداشتی، انواع محصولات آرایشی بهداشتی و شوینده و کاربرد آن ها در مصارف صنعتی آشنا نباشیم.

بنابر اعلام شرکت بازرگانی سرند شیمی، در این مقاله به طور مختصر موضوعاتی از جمله مواد اولیه صنایع شوینده، مواد اولیه صنایع آرایشی بهداشتی، اسانس، رنگ و کاربرد آنها آشنا می شوید.

مواد اولیه صنایع شوینده

تولید مواد شوینده به دلیل تقاضای زیاد برای صابون، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی و شوینده‌های لباسشویی به صنعت مهمی در سراسر جهان تبدیل شده است. دانستن فرآیند تولید مواد شوینده برای تولید محصولی با کیفیت که انتظارات مصرف کنندگان را برآورده می کند بسیار مهم است.
اولین مرحله در فرآیند تولید مواد شوینده، انتخاب مواد اولیه مانند سورفکتانت ها، سازنده ها و پرکننده ها است. سورفکتانت‌ها وظیفه از بین بردن کثیفی و لکه‌ها را بر عهده دارند و سازنده‌ها به بهبود کارایی سورفکتانت‌ها کمک می‌کنند. از پرکننده ها برای حجیم کردن مواد شوینده و بهبود بافت آن استفاده می شود.
با توجه به اهمیت تولید مواد شوینده حفظ کنترل کیفیت در تمام مراحل تولید مهم است، لذا ما سعی بر آن داریم شما را در خرید مواد اولیه صنایع شوینده یاری نماییم و مواد اولیه را با کیفیت عالی در اختیار تولیدکنندگان قرار دهیم.
لیست برخی مواد اولیه صنایع شوینده:
سدیم لوریل اتر سولفات، اسید سولفونیک، سدیم لوریل سولفات، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، دی متیل آمین و پروپیل آمین، کوکوآمیدوپروپیل بتائین، کوکوآمیدوپروپیل دی متیل آمین اکساید، لوریل در متیل آمین اکساید، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، دی سدیم لوریل اتر سولفوسوکسینات، پروپیلن گلیکول، پلی اتیلن گلیکول، اتیلن گلیکول مونو استئارات، اتیلن گلیکول دی استئارات، رنگ شوینده، چیپس صابون، گلیسیرین، استرکوات، سود پرک، ادتا۲سدیم، ادتا۴سدیم، ایزوتیازولین، اسانس شوینده

مواد اولیه صنایع آرایشی بهداشتی

مواد اولیه محصولات آرایشی بهداشتی بر اساس نقش‌های طبیعی، مصنوعی یا استخراج‌ شده مواد خام متفاوت هستند، همچنین مواد شیمیایی مخلوط از طریق فرآیندهای حرارت دادن، هم زدن و امولسیون‌سازی بدست می آیند. بنابراین، مواد اولیه آرایشی بهداشتی بر اساس مواد مختلفی است که مطابق با مواد شیمیایی و عملکردهای کلیدی آنها مخلوط می شود.
شما باید بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه آرایشی بهداشتی را برای تولید مواد آرایشی بهداشتی تامین کنید. قیمت مواد اولیه صنایع آرایشی بهداشتی در ایران با توجه به نرخ ارز گاهی دست خوش نوسانات می شود و ما سعی بر آن داریم نوسانات قیمت را کمتر دخیل کنیم و بیشتر حامی تولیدکنندگان باشیم.
لیست برخی مواد اولیه صنایع آرایشی بهداشتی:
ستیل الکل، استئاریل الکل، متیل پارابن، پروپیل پارابن، پروپیلن کربنات، بیزوکس، زینک اکساید، دکسپانتنول، روغن آرگان، روغن آوکادو، روغن بادام تلخ، روغن بادام شیرین،اسانس آرایشی بهداشتی، روغن پالم کرنل، روغن جوجوبا، روغن درخت چای، روغن کرچک، روغن نارگیل، استن، رنگ آرایشی بهداشتی، اسید استئاریک، اسید اولئیک، اسید چرب نارگیل، اسید سیتریک، توئین۸۰، توئین۲۰، توئین۶۰

اسانس

اسانس ها روغن‌هایی هستند که به طور پیچیده تولید می‌شوند تا بوی مطبوع و آرام‌بخشی داشته باشند. اسانس های ممتاز به گونه‌ای فرموله شده‌اند که می‌توانند برای ایجاد انبوهی از محصولات مانند شمع، صابون، اسپری‌های اتاق، فرمول‌های مراقبت از پوست و مو، محصولات تمیزکننده، پخش‌کننده‌های عطر در خانه، و لباس‌های شسته‌شده و ملحفه‌ها مناسب‌تر باشند. اسانس رایحه ای فریبنده و جذاب را ارائه می دهد که به احساس لوکس بودن کمک می کند. اسانس ها دارای مزایای زیادی هستند که آنها را در سراسر جهان بسیار محبوب می کند. یکی این است که آنها با سبک مدرن تری از رایحه شخصی مطابقت دارند و همچنین می توان از آنها برای ایجاد یک محیط خوشبو استفاده کرد.
شرکت های تامین کننده اسانس در ایران بصورت اسانس حلال در آب و اسانس حلال در روغن را وارد می کنند، لذا شما می توانید جهت استفاده در تمامی محصولات شوینده و آرایشی بهداشتی و شمع سازی از آن استفاده نمایید. شما با خرید اسانس راه ورود به قلب مشتریان خود را باز می کنید.
لیست برخی اسانس ها:
اسانس اسطوخودوس، اسانس یاس، اسانس گل های بهاری، اسانس لیمو، اسانس پرتقال، اسانس توت فرنگی، اسانس طالبی، اسانس انبه، اسانس بلوبری، اسانس آلوئه ورا، اسانس سیب سبز، اسانس رز، اسانس آناناس، اسانس نعنا، اسانس آلبالو، اسانس گیلاس، اسانس هلو، اسانس پشن فروت، اسانس رزالین، اسانس کاج، اسانس سیترونلا، اسانس مادام بیوتی
رنگ
رنگدانه مصنوعی به صورت رنگ محلول در آب و رنگ محلول در روغن را می توانید با خیال راحت برای رنگ کردن لوازم آرایشی، پارافین، قرص های پودر شوینده و مواد شوینده در محصولات مراقبت از خانه و پارچه استفاده کنید. بسته به کاربرد و شرایط می توان در برخی مواد شوینده مایع، نرم کننده، پاک کننده اسیدی، پاک کننده ملایم، پاک کننده قلیایی و محصولات دارای سفید کننده استفاده کرد.
رنگ ها اصولا وارداتی هستند که از کشورهای هند، چین و کره به بازار ایران راه پیدا کرده و جایگاه مفیدی را در رنگ آمیزی محصولات و جذابیت آن ها دارند. از طرف دیگر با توجه به نوسانات ارزی قیمت رنگ ها هم دستخوش تغییرات است که امیدواریم با توجه به دانش شیمیدانان کشور عزیزمان ایران بتوانیم در تولید رنگ ها با این کشورها رقابت کنیم تا تولیدکنندگان بتوانند با خیال راحت برای خرید رنگ به برندهای ایرانی بیشتر اعتماد کنند.
لیست برخی رنگ ها:
رنگ سبز، رنگ زرد، رنگ قرمز، رنگ آبی، رنگ بنفش، رنگ صورتی، رنگ نارنجی، رنگ قهوه ای، رنگ مشکی
از سورن شیمی تا سرند شیمی
شرکت بازرگانی ثنا تجارت سورن از سال ۱۳۹۵ با نام تجاری سورن شیمی شروع به کار کرد و در ابتدای سال ۱۴۰۲ نام تجاری خود را به سرند شیمی تغییر داد. ما مفتختر هستیم کنار تولیدکنندگان عزیز قدم برداشته و رشد کرده ایم. در این سال ها با توجه به نیاز کارخانه ها نسبت به تامین مواد اولیه مورد نیاز آن ها فعال بودیم. ما در زمینه صادرات مواد اولیه کشور عزیزمان ایران هم فعالیت گسترده ای داریم و تمام راه کارهای صادرات مواد اولیه صنایع شوینده را به مشتریان ارائه می دهیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا