بستر انبارهای ضایعاتی باعث افزایش کارتن‌خوابی در سطح شهر و محلات بندرعباس می‌شود

انبارهای ضایعاتی محلات شهر بندرعباس متأسفانه تبدیل شده به یکی از بزرگترین معضلات شهر زیراکه انبارهایی که در آن به روایت تصاویر دارد خرید و فروش مواد مخدر انجام می‌شود، به عبارتی بستر خرید و فروش اموال مسروقه را رونق می‌بخشد و استفاده از مواد مخدر را در محلات و کوچه و خیابانهای شهر رای می‌کند.

محلاتی مثل طلابند که یکی از محله‌های است که متأسفانه جولان انبارهای ضایعاتی و معضلات فراوانی را برای مردم ایجاد کرده است.
اغلب این انبارهای ضایعاتی در آنها اتباع خارجه. لانه گزیده‌اند و مدیریت آنرا بعهده دارند. اتباعی که طبق دستورالعمل شورای عالی امنیت ملی حضور آنها را در ۱۶ استان کشور ممنوع کرده که استان هرمزگان هم شامل استانهای ممنوعه برای اتباع اعلام شده است.
اما متأسفانه شاهد افزایش روزافزون اتباع در شهر بندرعباس هستیم که نظارت درستی بر آنها صورت نمی‌گیرد. اتباع خارجه سهم بزرگی در قاچاق سوخت دارند که با ماشین‌های به اصطلاح شوتی قاچاق سوخت و خرید فروش سوخت قاچاق رو انجام می‌دهند.
وجود اتباع در کشور ایران مخصوصاً با استقرار دولت طالبان در افغانستان باعث ایجاد نا امنی‌هایی در شهر بندرعباس شده است.
حال انبارهای ضایعاتی که معضلی برای مردم و شهر بندرعباس تبدیل شده‌اند جا دارد هر چه زودتر مسئولینی که دوست ندارند اسمی از آنها ببریم فکری کنند زیرا که این موضوع می‌تواند تبعاتی بسیار بدی برای شهروندان ایجاد کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا