برگزاری جلسه کمیته امر به معروف و نهی از منکر شهرداری بندرعباس

جلسه کمیته امر به معروف و نهی از منکر شهرداری بندرعباس با دستورکار بحث و بررسی درخصوص ضوابط و پیگیری دستورالعمل شیوه نامه ارسالی امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان برای سال 1402 برگزار شد.

جلسه کمیته امر به معروف و نهی از منکر شهرداری بندرعباس با دستورکار بحث و بررسی درخصوص ضوابط و پیگیری دستورالعمل شیوه نامه ارسالی امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان برای سال ۱۴۰۲ برگزار شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری با حضور شهرام شهیدی مدیر حراست ، محمد رضا کهوری معاون برنامه ریزی و منابع انسانی و اعضای کمیته امر به معروف و نهی از منکر شهرداری بندرعباس برگزار گردید.
مدیرحراست شهرداری بندرعباس با اشاره به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر و جایگاه آن از دیدگاه و کلام معصومین(ع) بیان کرد: یکی از اهداف مهم این شورا شناسایی مصادیق معروف و منکر موجود درمجموعه مدیریت شهری و ارائه راهکارهایی جهت توسعه مصادیق معروف و مقابله با موارد منکر بر شمرد.
شهرام شهیدی گفت: همه ما در هر جایگاهی، باید نسبت به اجرایی کردن این مهم در حوزه کاری خود جدیت ویژه ‌ای داشته باشیم.
مدیر حراست شهرداری تصریح کرد: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیاز دارد تا شاهد رشد اخلاق،صداقت و اعتماد در جامعه باشیم.
وی افزود: یکی از ابزارهای مورد نیاز جهت انجام امر به معروف و نهی از منکر استفاده از تبلیغات محیطی سطح شهر است که می توان از این بیلبوردهای تبلیغاتی در زمینه حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر استفاده شود.

گفتنی است؛ در این جلسه مقرر گردید بسته های فرهنگی ، دوره های آموزشی، ارسال پیامک و نصب بنر در سطح اداره ویژه عفاف و حجاب صورت گیرد.
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا