پیام تسلیت شهردار بندرعباس به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس با صدور پیامی فرا رسیدن ایام غم بار تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به مسلمانان و شیفتگان آن حضرت تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است
بسم الله الرحمن الرحیم

“کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا”

تاسوعا و عاشورای حسینی یک بار دیگر از راه رسید تا بر ارادت و وفاداری امت اسلامی به خصوص شیعیان راستین به حضرت سید الشهدا (ع)صحه بگذارد.

بدون شک تاسوعا و عاشورا حسینی برای عاشقان آن حضرت یک زمان و مکان نیست بلکه عاشورا یک مکتب ، فرهنگ و تمدن بزرگی است که با خود ایثار، وفاداری، ایستادگی در مقابل ظلم و ستم و هزاران پیام دیگر را دارد که اگر چشم و گوش جان را برای درک این مفاهیم پر از راز و رمز باز نکنیم و تنها عظمت و بزرگی امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا را در چند روز ماه محرم خلاصه کنیم بدون تردید در حق این امام همام جفا کرده ایم.
اینجانب فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را که یادآور شعار بلند هیهات من الذله و سردادن ندای آزادی از سوی حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان است، به مردم شریف شهر بندرعباس تسلیت عرض نموده و امیدوارم با الطاف ویژه الهی در زمره یاران صدیق حضرت ولی عصر(عج) و پیروان راستین مکتب سالار شهیدان باشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا