دیوارنگاری خیابان بهادر شمالی (محله چهارباغ )

مدیر منطقه سه از دیوارنگاری خیابان بهادر شمالی محله چهار باغ با موضوع شهر دوستدار کودک خبر داد.

مدیر منطقه سه از دیوارنگاری خیابان بهادر شمالی محله چهار باغ با موضوع شهر دوستدار کودک خبر داد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه، امید آرمات بیان داشت: از آنجایی که مهمترین دوران زندگی هر انسانی دوران کودکی است و شخصیت انسان در کودکی شکل می گیرد پرداختن به آن، بسیار حایز اهمیت می باشد.
وی گفت: با توجه به اینکه شهر بندرعباس، جزو شهر های پایلوت شهر دوستدار کودک معرفی شده است باید صدای کودکان در این شهر شنیده شود و به نیاز کودکان توجه گردد.
آرمات خاطر نشان کرد : شهر دوستدار کودک، شهری است که بایستی مؤلفه های کودک در آن درنظر گرفته شود. در این راستا باید، کودکان در فرآیند تصمیم گیری و تصمیم سازی مشارکت کرده و خواسته کودکان در اولویت قرار دارد.
مدیر منطقه سه افزود: شهرداری بندرعباس از تمام ظرفیت خود برای احقاق حقوق کودکان استفاده می کند در همین راستا نقاشی دیواری با موضوع شهر دوستدار کودک در محله چهارباغ در بلوار بهادر شمالی اجرا شده است .
ارمات اذعان داشت: دیوار نگاره با متراژ ۱۱۴ متر مربع صورت گرفته و پیش از نیز ۵۰۰ متر مربع دیوار نگاری با موضوع دوستدار کودک در محدوده منطقه سه انجام شده است.
آرمات در پایان گفت: امیداست که با هم افزایی و مشارکت با تمامی دستگاههای دولتی در سطح شهر، سمن ها و سازمان های مردم نهاد بتوانند به اهداف شهر دوستدار کودک دست یابیم . تا همه کودکان و نوجوانان بتوانند از زندگی خود در این شهر، لذت ببرند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا