کلاهبرداری میلیاردی کارمند بهزیستی سپیدان فارس از مددجویان و سایرین

در آستانه هفته بهزیستی که معمولا شاهد، رونمایی از خدمات مختلف به معلولان و مددجویان هستیم در بهزیستی فارس خبر از کلاهبرداری از مددجویان و خانواده های آنها به عنوان خدمتی استثنایی از سوی بهزیستی هستیم.

بعد از اتفاقات سریالی و پشت سر هم در مراکز نگهداری استان فارس، که ناشی از سوءمدیریت در این استان است، این‌بار از سپیدان( یکی از شهرستان‌های استان فارس) خبر رسیده که یکی از نیروهای خرید خدمت اورژانس اجتماعی که برخلاف قوانین و دستورالعمل‌های بهزیستی به عنوان کارمند بهزیستی مسئول وام اشتغال و مسکن مشغول به کار بوده، از معلولان و سایر مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و خانواده‌های آنان مبالغی را برای اعطای وام و جهیزیه و تسهیلات خرید مسکن و زمین دریافت کرده و متواری گردیده که پس از شکایت مال‌باختگان شنبه گذشته توسط نهادهای انتظامی بازداشت شده و اکنون در زندان به سر می‌برد.

یک خانم مالباخته مددجو در تماس با کمپین گفت: «چهار سال پیش کارمند مذکور که آن‌زمان رئیس بهزیستی یکی از شهرهای اطراف بود از من ۴ میلیون تومان گرفت تا چند قلم جهیزیه از جمله،؛ یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، فرش و غیره بدهد. هر وقت پیگیر می‌شدم می‌گفت قرعه‌کشی به اسمت درنیامده و چون سندی هم از پولی که داده بودم نداشتم بنابراین نمی‌توانستم شکایت کنم».

حال سئوال این است که چرا هیچ‌گونه نظارتی از سوی مدیران و مسئولان بهزیستی فارس صورت نگرفته که یک نیروی خرید خدمت در جایی که نباید، به کار گمارده شده و در عوض خدمت به معلولان و مددجویان این‌چنین موجب ضرر و زیان مالی مددجویان و سایرین شده و میلیاردها تومان به جیب زده است.

سوال بعدی این است که بهزیستی فارس جهت احقاق حق مالباختگان چه کرده و چه برنامه‌ای برای آنان دارد؟!

بنابر شنیده‌ها مددجویان مالباخته و خانواده‌های آنها هر روز به بهزیستی فارس و سپیدان مراجعه می‌کنند و جوابی نمی‌گیرند. همچنین میزان کلاهبرداری از مددجویان و سایرین چندین میلیارد تومان عنوان شده است.

امیدواریم بهزیستی فارس بیدار شده و جوابیه‌ای برای تنویر افکار عمومی و عذرخواهی از مددجویان و سایرین صادر کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا