دیدار مهدی نوبانی شهردار بندرعباس با اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان و محمد مرودی فرماندار شهرستان بندر عباس به مناسبت نوروز ١۴٠٢

شهردار بندرعباس در دیدارهای جداگانه به همراه جمعی از مدیران شهری ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان از همراهی و همکاری های مجموعه سپاه و فرمانداری در سال ١۴٠١ با شهرداری بندرعباس تقدیر و تشکر نمود.

نوبانی در دیدار با فرماندار شهرستان بندرعباس گفت :فرماندار محترم همواره با حمایت های خود باعث دلگرمی و انگیزه برای ما بوده همکاران در همه حوزه ها در سال ١۴٠١ با جدیت و تلاش فراوان در جهت اهداف سازمانی وخدمت به مردم گام برداشته اند و همدلی و همراهی همه نواحی مناطق سازمانها و مدیریت های شهرداری بندرعباس باعث شده تحولی چشمگیر در روند خدمت و توسعه شهر ایجاد شود.
شهردار بندرعباس افزود: قطعا سال جدید با برنامه های تازه و هماهنگی های بعمل آمده روند توسعه و رشد همه جانبه ی شهر بندرعباس، شتاب بیشتری خواهد گرفت. ما بر این باور هستیم که همه ی پروژه ها در هر سطحی با نیازسنجی اولویت بندی و پژوهش باید صورت پذیرد.
نوبانی در دیدار با اباذر سالاری، مجموعه ی سپاه را همراه موثر شهرداری در حوزه های مختلف خطاب کرد و عنوان نمود کارهای جهادی با سرعت عمل بالا و کیفیت مطلوب ، عمران و آبادانی شهر را برای شهروندان ملموس تر نشان می دهد .سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی سازنده و پیش برنده همواره برای همکاری با شهرداری پیش قدم بوده است.
فرماندار بندرعباس ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات موثر شهرداری بندرعباس در اسفندماه جهت آماده سازی شهر برای گردشگران و میهمانان نوروزی بیان داشت ،چهره ی شهر متحول شده و مسافران و شهروندان از این وضعیت مطلوب راضی هستند.
محمد مرودی افزود نظم و انضباط و حضور به موقع نیروهای شهرداری در شهر برای خدمات رسانی کاملا مشخص می باشد و این امر بخاطر برنامه ریزی صحیح و نظارت موثر شهردار محترم است.
اباذر سالاری نیز در دیدار با شهردار بندرعباس اظهار داشت خدمت به مردم توصیه ی اکید مقام معظم رهبری است. شهرداری به عنوان یک نهاد صددرصد خدمات رسان با اشرافیت به شهر، روح و جان تازه ای به شهر می بخشد. ما باید هوشیارانه نسبت به دسیسه های دشمنان عمل نماییم و امید ، سرزندگی و شادابی را به جامعه تزریق نماییم .
فرمانده سپاه امام سجاد خاطر نشان کرد : مسئولین انقلاب اسلامی با افتخار صادقانه در مسیر خدمت به مردم حرکت میکنند. امروز باید مدیران نظام برای خدمت به مردم مانند شهدا جانفشانی و فداکاری کنند ، چرا که برای ضعیف نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی عوامل فریب خورده داخلی و دشمنان دست به هر دسیسه ای می زنند. در بحث عفاف و حجاب باید کمک کنیم که این مسئله ما را از دغدغه های اقتصادی غافل نکند. حجاب یک مسئله ی فرهنگی و دینی است که خواهران مسلمان ما قطعا با فهم و درک درست به ان احترام میگذارند.
شهردار بندرعباس در پایان دیدارهای نوروزی روز چهارشنبه نهم فروردین ١۴٠٢ با تقدیم لوح سپاس و گل از فرماندار شهرستان بندرعباس و فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا