پیام تسلیت شهردار بندر عباس به مناسبت شهادت جناب سرهنگ مسعود

پركاس ريس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي مرزباني استان هرمزگان مهدي نوباني شهردار بندرعباس پیام تسلیت خود را به مناسبت شهادت سرهنگ مسعود پركاس اعلام کرد.

متن پیام شهردار بدین شرح می باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت برای سربازان رشید اسلام خوان گسترده الهی أست که نصیب بندگان راستین راه حق و جهاد فی سبیل الله می شود و ما را بر عظمت و شناسایی مقام و منزلت شهدای وطن بیش از پیش آگاه و مدیون می کند.
وجود نیروهای مخلص و شریف در مرزهای خلیج فارس و تنگه هرمز همواره از جهات متعدد و شرایط گوناگون، برای همه نسل ها یک درس جاودانه و فراموش نشدنی است. همه سال ها همه روزها و همه تاریخ، متعلق به شهدا گلگون کفن وطن می باشد و خط و راه روشن آنهاست که برای انسان راه شریف زندگی کردن را نشان می دهد.
شهدا با جانفشانی های خود برای ما معرفت و آگاهی را به ارمغان می آورند و مسیر نزدیکتر شدن به خدا را به ما می آموزند.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت سرهنگ مسعود پرکاس، به خانواده و همکاران مرزبان شهید از همه مردم قدرشناس هرمزگان میخواهم همه ی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه رهبر معظم انقلاب و مسئولین و سربازان جان برکف ایران اسلامی را در حفظ و صیانت از دستاوردها و مقابله با استکبار جهانی از دعای خیر خویش محروم نفرمایند. آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل برای همه ی شهدا از خداوند سبحان و علو درجات را خواستارم.
مهدی نوبانی
شهردار بندر عباس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا