پیام تبریک مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

مدير ارتباطات و امور بين الملل شهرداري بندرعباس در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی و تقدیر و تشکر از عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات گفت :روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.

متن پیام مریم پاسالار به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات را متذکر می شود و باب صداقت ،صیانت و امانت داری در دنیای اطلاعات و ارتباطات را بر ای ما می گشاید.
دنیای مدرن امروز با گسترش فزاینده اطلاعات و اخبار و سرعت عمل رسانه ها رسالتهای هنرمندانه و عاشقانه ای را بر دوش فعالان این رشته گذاشته است ،بی شک این روز اهمیت و ارزش و نقش ارزنده روابط عمومی ها در دنیای ارتباطات را به نمایش می گذارد که امروزه این صنعت پیش رو به قلب تپنده سازمانها تبدیل کرده .
اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به مسولان ، کارشناسان و فعالان زحمت کش و سخت کوش روابط عمومی در بخش های مختلف شهرداری بندرعباس که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی در جهت تحقق پیام روابط عمومی فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض کرده، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه سازمانی و تحول کارکردی مجموعه باشد.
مریم پاسالار
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر عباس

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا