پیام تبریک شهردار بندرعباس به مناسبت هفته قوه قضائیه

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس ، طی پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

مهدی نوبانی طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم در قوه قضائیه و دست اندر کاران امر قضا تبریک گفت.
در متن پیام شهردار بندرعباس آمده است:
بسمه تعالی
وَإِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطِینَ ( مائده آیه ۴۲).
هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای تکریم از تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد قوه قضاییه به ویژه پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضا، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید مظلوم ” آیت الله دکتر بهشتی” و شهیدان والامقام این عرصه است.
قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بی بدیلی در حراست و پاسداری از آرمان های والای اسلام و ارزش های انقلاب شکوهمند دارد، صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالت های مهم دستگاه قضایی است. بی‌شک بخش اعظمی از امنیت پایدار و برقراری نظم و تأمین آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان قضایی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا است.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه و دست اندر کاران امر قضا در شهر بندرعباس تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای این عزیزان مسألت دارم.
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا