پیام تبریک شهردار بندرعباس به مناسبت عید سعید قربان

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس طی پیامی فرارسیدن دهم ذی‌الحجه عید سعید قربان را تبریک گفت.

در متن پیام مهدی نوبانی آمده است:

« بسم‌الله الرحمن الرحیم »

“لبَّیک، اَللّهُمَ لَبَّیک، لَبَّیک لا شریکَ لَکَ لَبَّیک اِنَّ الحَمدَ و النَعمهَ لَکَ و المُلک، لا شریکَ لَکَ لَبَّیک”

عید سعید قربان، عید بزرگ اسلامی و هنگامه‌ای برای ذبح نفس در پیشگاه حضرت حق است که مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی یکدل و هم صدا با شادمانی و سرور و امید، آن را جشن می‌گیرند.
عید قربان یادآور عبور پیروزمندانه از آزمون سخت و سنگین الهی حضرت خلیل الرحمن(ع) است که با دل کندن از تمامی تعلقات دنیوی و قربانی کردن نفس سرکش، راه و رسم طاعت و بندگی و گذشتن از خود و دلبستگی ها را به انسان می آموزد.
امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و اتحاد برای مقابله با شیطان صفتان و خنثی کردن توطئه‌های تفرقه افکنانه ‌دشمنان است و ایام مبارکی همچون عید سعید قربان می‌تواند مظهر وحدت و یکپارچگی باشد.
اینجانب فرارسیدن دهم ذی‌الحجه، موسم رستگاری حج و عید بزرگ و خجسته قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را به تمامی مسلمانان بویژه شهروندان مومن و ولایتمدار شهر بندرعباس تبریک عرض نموده و امیدوارم که همگان با تمسک به آموزه‌های رفیع دین مبین اسلام بتوانند از برکات معنوی این ایام بهره‌مند گردند و در مسیر قرب الهی گام بردارند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا