بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندر عباس در صبح روز عرفه از کشتارگاه

مهدي نوباني شهردار ،حسن سالاري و احمد كناري نژاد اعضاي شوراي اسلامي شهر بندرعباس از کشتارگاه دام شهرستان بندرعباس و از نحوه خدمات رسانی این کشتارگاه به مردم بازديد نمودند.

مهدی نوبانی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف کشتارگاه دام بندرعباس نحوه کار و خدمات دهی در این مکان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
شهردار در جریان این بازدید گفت: ارائه گوشت سالم و بهداشتی و مورد تأیید دامپزشکی با رعایت استانداردهای لازم مد نظر ما می باشد و شرایط با تلاش و کوشش معاونت خدمات شهری و سازمان میادین به نحو احسن مدیریت شده أست.
وی وضع بهداشتی کشتارگاه را نسبتاً مطلوب ارزیابی کرد و افزود: رعایت استانداردهای مورد نیاز و رفع مشکلات این کشتارگاه با همکاری اعضای محترم شورای شهر پیگیری شده و هم اکنون استانداردهای مورد نیاز در سطح خوبی می باشد که انشالله در روز عید قربان ذبح و خدمات به صورت مطلوب ارائه می شود.
نوبانی با تاکید بر رعایت نظم و انضباط در حوزه نوبت دهی و توجه به نکات بهداشتی گفت : در زمینه احداث کشتارگاه صنعتی و پیشرفته برنامه ریزی هایی داشته ایم و انشالله در آینده ظرفیت و امکانات این مکان را افزایش خواهیم داد.
شهردار بندرعباس خاطر نشان کرد :در روز عرفه پیش بینی می شود که ۵٠٠ راس گوسفند ذبح و قربانی شود که در روز عید قربان تا ٢٠٠٠ راس را پیش بینی می کنیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا