شرکت تله کابین گنجنامه  از حد و حدود خود خارج شده و تخلفاتی در گنجنامه و میدان میشان و الوند دارد

مسئول گروه جهادی مطالبه گری صیانت از کوهستان خاطرنشان کرد: در مراسم پاسداشت روز جهانی گردشگری و هفته گردشگری در همدان، مدیر ارشد یکی از شرکتهای خصوصی که مجموعه تحت مدیریتش در تخریب کوهستان الوند و ساخت و ساز در ارتفاعات بالای ۲۷۰۰ متر و ایجاد آلودگی صوتی و محیطی، تغییر ساختار گنجنامه و عدم رعایت حدود و حریم کتیبه‌های گنجنامه به عنوان شناسنامه همدان نقش به سزایی داشته، مورد تقدیر قرار می‌گیرد!

بیات ادامه داد: در این برنامه نیز اشاره داشتند که ما از صددرصد پتانسیل گردشگری همدان، ۱۰ درصد استفاده کردیم و از ۹۰ درصد آن غفلت شده است که می‌خواهیم در این زمینه کار کنیم و پول نیاز نداریم؛ فقط حمایت می‌خواهیم!

وی ضمن ابراز تأسف بیان کرد: باید به این طنز با طنز جواب داد که مگر چه ثروت و گنجی بالاتر از گنج نامه می‌خواهید.

این فعال حوزه محیط زیست همدان با بیان اینکه اگر حمایتها نبود، این سرنوشت شوم الوند رقم نمی‌خورد که این افراد، ادعای رنجنامه نویسی کنند، افزود: این رنج نامه از برای گنج نامه درد ماست نه شما… شمایی که به رغم تمام اقدامات مثبت در ایجاد اشتغال و پتانسیل گردشگری با برخی زیاده خواهی ها از جمله تخریب‌های گسترده و رهاسازی فاضلاب و احداث پارکینگ‌های مختلف با تراش کوهستان زیبای الوند، آن اقدامات را بی اثر کردید.

بیات ادامه داد: این موضوع در پیش گرفته شد، غافل از آنکه الوند زادگاه هگمتانه‌ای جهانی است که اگر کتیبه‌هایش در میان آهن پاره‌ها و دکه‌های پیرامون غرق شده، گناه از شما نیست و از ماست که بر ماست.

مسئول گروه جهادی مطالبه گری صیانت از کوهستان تاکید کرد: شرکت موصوف سال‌ها است از حد و حدود خود خارج شده و تخلفاتی در گنجنامه و میدان میشان و الوند دارد که باید رسیدگی شود، در صورتی که این روند باطل مستمر خواهد بود./خبرگزاری مهر

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا