خوش‌گذرانی‌های معاون مالی-اداری منطقه ویژه پارسیان با پول بیت‌المال؛ آیا احمد مرادی نماینده بندرعباس پاسخگو خواهد بود؟

اخیراً خبری در استان هرمزگان پیچیده که موجب نگرانی و اعتراض بخش‌هایی از جامعه محلی شده است. موضوع به انتصاب یکی از افراد غیربومی به سمت معاونت مالی و اداری منطقه ویژه اقتصادی پارسیان برمی‌گردد؛ فردی که با حمایت و معرفی جناب آقای مرادی، نماینده محترم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان مشغول بکار شده است.

آقای مرادی که همواره خود را مدافع نیروهای بومی معرفی کرده و در موارد مختلف، از نیاز به تقویت و حمایت از نیروهای انسانی بومی استان هرمزگان سخن گفته است، اکنون به دلیل ارسال نامه‌ای به معاون وزیر و درخواست بکارگیری فردی غیربومی، با انتقادات شدیدی مواجه شده است. بسیاری از منتقدین این سوال را مطرح کرده‌اند که چگونه آقای مرادی که تا دیروز برای دفاع از حقوق نیروهای بومی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد، اکنون شخصی از خارج از استان را برای تصدی یک پست رسمی معرفی کرده است؟

اما نکته نگران‌کننده‌تر، گزارشی است که نشان می‌دهد این فرد غیربومی، اکنون در سمت معاون مالی و اداری منطقه ویژه پارسیان با استفاده از منابع عمومی و پول بیت‌المال به همراه خانواده‌اش در حال خوشی و کشت و گذار در هتل‌های لوکس تهران است. اسنادی که در دسترس قرار گرفته، از اقامت این فرد و یکی از اعضای خانواده‌ و دوستانش در هتل “آرامیش” تهران و هتل هرمز بندرعباس خبر می‌دهد؛ موضوعی که به‌شدت حساسیت‌های نظارتی را برانگیخته است.

درخواست ورود نهادهای نظارتی

انتظار می‌رود که نهادهای نظارتی نظیر سازمان بازرسی کل کشور، حراست کل استان هرمزگان، به این موضوع ورود کنند و تمامی ابعاد ماجرا را بررسی نمایند. اینکه چگونه فردی غیربومی بدون در نظر گرفتن نیروهای بومی شایسته استان، تنها با سفارش و نامه‌نگاری یک نماینده مشغول بکار شده و اکنون نیز بدین گونه در حال استفاده از منابع عمومی است، نیازمند شفاف‌سازی و پیگیری جدی دارد.

اقدامات نظارتی و واکنش نماینده محترم، تعیین‌کننده سرنوشت این پرونده خواهد بود. آیا آقای مرادی که خود را همواره مدافع حقوق مردم هرمزگان معرفی کرده، در این خصوص پاسخگو خواهد بود؟ آیا انتصاب این فرد به سمت معاونت مالی اداری با استعلام از مراجع ذیصلاح انجام شده است؟ و مهم‌تر از همه، آیا به استفاده‌های احتمالی از منابع بیت‌المال رسیدگی خواهد شد؟ منتظر شفاف‌سازی از سوی مسئولان مربوطه #برای_مردم هستیم.


انتهای پیام

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا