محکومیت بگیر در راهداری تا واجد شرایط دریافت پست سازمانی شوی!

ماجرای عبدالله حمیدی زاده کارمند اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان هنوز یادمان نرفته ظاهراً رویه جدیدی در کشور باب شده تا محکوم مالی می‌شوند پست و سمت می‌گیرند بیشتر رشد می‌کنند.

رضا رستمی رئیس هیأت مدیره کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور که نزدیک به آقایان داریوش امانی، عباسعلی بنی اسدی، غلامحسین دغاغله است.
رضا رستمی که نامش در کشور به‌خاطر مباحث ویژه‌خواری بیمه تکمیلی رانندگان تنین انداز شد و مشکلات بیمه تکمیلی به همراه کیفرخواست صادره بر علیه وی و مستندات مربوطه آن پیشتر منتشر شده بود، الان ارتقاء یافت بعنوان مشاور آقای رضایی کوچی (رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی) نیز منصوب می‌شود.
برای اینکه بهتر با رضایی کوچی آشنا شویم بهتر است در این حد بدانیم که از نمایندگان سرسخت حامی داریوش امانی رئیس فعلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور است که با حمایت ایشان تا کنون هیچ وزیر و دولتی موفق به عزل امانی نشده است.
سؤالی از آقای رضایی کوچی می‌پرسیم که آیا خبرگزاری ها و حاشیه‌های آقای رستمی را تاکنون ندیده است یا به خاطر داریوش امانی این ابلاغ را برای رستمی زده تا حاشیه امنی برای ایشان ایجاد نماید. همچنان سرنوشت میلیاردها تومان پول بیمه تکمیلی رانندگان ناوگان باری کشور توسط کانون انجمن‌های صنفی کشور به ریاست رضا رستمی هم مشخص نشده است که چی شدند ؟
به هر حال امیدواریم تصمیم دادگاه کیفری پایتخت و دادگاه تجدید نظر و دستگاه‌های امنیتی، نظارتی در خصوص کیفرخواست رضا رستمی برخورد قاطع باشد.

راستی از پرونده بنی ا…. در هیأت تخلفات اداری وزارت راه چه خبر؟ سرکار خانم وزیر فرزانه صادق مالواجرد، رد این پرونده را از هیأت تخلفات وزارت و از آقایان علی جعفری و حسین مذنب بگیرند و امیدواریم طبق گفته وزیر جدید وامدار احدی نیستند و فسادستیز و فرزند شهید باقی بمانند، بسم الله این موضوعات را دنبال کنند.

کلاه بیمه تکمیلی راهداری بر سر رانندگان!

کیفرخواست بیمه تکمیلی رانندگان صادر شد

طناب پوسیده مجتمع رفاهی گیلان رییس سازمان راهداری را به قعر چاه برد

در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان چه خبر است؟!

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بهشت محکومین

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا