رأی دادن در انتخابات هیأت نظارت توهین به رسانه و خبرنگار است

سید هادی کسایی زاده

وضعیت رسانه های کشور اسفبار است، فقط دولتی و حکومتی‌ها حقوق بگیر و بیمه خبرنگاری دارند و آقایان سردبیر آنها با ماهانه ۸ تا ۹ میلیون تومان امرار معاش از خزانه می‌کنند ، هیچ وقت هم در هیچ دادگاهی این افراد مشاهده نمی‌شوند.

حالا نماینده هیأت نظارت کیلویی چند است؟ این آقایان که کاندیدا شدند و مدعی هستند توضیح دهند حقوق بگیر کجا هستند؟ کجا بودند؟ آخرین بار کی گزارش میدانی داشتند و نوشتند؟

کجای رسانه خصوصی بودند؟ چقدر از خبرنگاران زیر دست آنان دفاع کردند؟ چقدر رسانه‌هایشان موفق بوده و رانت دولتی و سیاسی نداشتند؟ آیا قسم می‌خورند رانت‌خوار نبودند؟

واقعاً رسانه و خبرنگار را مسخره کردید

کجای کار شما درست است که حالا ادای دموکراسی در رسانه را در می‌آورید؟ الباقی هیأت نظارت چه کسانی هستند که حالا ما دلمان به نماینده رسانه خوش باشد.
آنهایی که رای می‌دهند یا کلاً از هیچ چیز خبر ندارند و یا دلشان به هیچ خوش است، در دور اول آبرویی نمایند و نیمی از مدیران مسئول رأی ندادند ، چون چیزی برای از دست دادن ندارند.

آقای وزیر ارشاد؛ لطفاً خر داغ نکنید

این دولت ظالمانه‌ترین دولت در حق رسانه خصوصی و محلی بود ، رسانه در ایران مرده است
همکاران عزیزم،وضعیت خبرنگاری و رسانه در کشورمان اسفباره، رانت و فساد رسانه را در اختیار گرفته، گروه زیادی از همکاران ناخواسته در رسانه‌های دولتی و حکومتی بردگی می‌کنند و جرأت و جسارت و شجاعت را کلاً عقیم کردند و میرزا بنویس شدند و خبر ندارند که فقط خبربیار و مصاحبه‌گر آقایان هستند.

رسانه های خصوصی هم دو دسته‌اند

گروه اول می‌زنند پول بگیرند و رپوتاژ داشته باشند و مجیزگو هستند، گروه دوم هم با هزار بدبختی چراغ رسانه خود را روشن نگه داشتند و از همه بدتر از طرف همکاران خودشان تهدید و تمسخر می‌شوند.

ما تعهد به رسالت خبرنگاری دادیم

دولتی‌ها و حکومتی ها با چپاول و تسخیر رسان‌ ها مردم را خفه کردند ، خبرنگار را گرسنه کردند تا اخبار مخفی بماند ، مردم با تلگرام واردشدند ، افشاگری ها آغاز شد اما همان رسانه ها و مفسدان یقه سفید فشار آوردند تا تلگرام فیلتر بشود.

فساد سیستمی کشور را گرفته

به نحوی که بوی تعفن فساد از هر سازمانی به مشام می رسه از درون سه قوا کلی شخصیت و مسئول در زندانند این جمهوری اسلامی ایران نیست، گروهی از این مسئولان و رسانه ها نه جمهوری می فهمند نه اسلامی و نه ایران
آنها گرسنه قدرت و پول هستند. و اینجاست که متوجه می شوید
باخته‌اید
هرچه تیتر می‌زنید بدتر می شود، به خداقسم وقت زندگی کمه، عمر کوتاهه، این همه هوس و حرص
برای چی؟
برای کی؟
دست آخر با یک امام زمان عج گفتن و سرود پخش کردن و سبد ارزاق توزیع کردن خودشان را معبود و بنده تصور می کنند، کار خراب شده، خیلی خراب شده، وضعیت نگران کننده است. چون مردم بی خبرند. چون رسانه نداریم، چون شفافیت نیست، من هر شب که اخبار صدا و سیما را می بینم حالم از این همه ریا و دروغ بهم می خورد و مردم چه ساده می‌نشینند و آنچه که گروه خاص می‌خواهد پخش می شود. این رسانه نیست
این رسالت رسانه و خبرنگاری نیست. این وضعیت وزارت ارشاد و مطبوعات و خبرگزاری ها اسفبار است
خودمان را گول نزنیم.

خبرنگاری این نیست

رسانه‌داری این نیست، آقا و خانم خبرنگار، با خودت فکر کن داری چکار می کنی؟ برای کی می نویسی؟ منافع چه کسی را داری؟ لقمه نانی که به دست میاری از چه راهی است؟ رانت و سیاسی است یا نون بازو و شجاعت و ایمانت در صداقت گفتار و قلمت؟ نگو چاره ای ندارم که بی چاره ای؟ نگو مجبورم که مزدوری .. تو صادق باشی و با ایمان پلشتی پنهان نمی مونه، به خدا توکل کن، هیچ کسی هیچ غلطی نمی تواند بکند وقتی خبرنگاری خدا را داشته باشد، توکل درست و حسابی داشته باش، فکر فقیر شدن نباش خدا اجازه فقر بهت نمی ده..

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا