با هدف سرعت‌بخشی به طرح‌های جهش تولید؛ مدیرعامل شرکت مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سونگون بازدید کرد

دکتر «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از مجتمع مس سونگون و طرح‌های توسعه‌ای این مجتمع بازدید کرد.

به گزارش «اشکان نیوز» در این بازدید «حیدر ضیغمی»، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس، «محراب احمدیان»، معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس، «علی بیات‌ماکو»، مدیر مجتمع مس سونگون دکتر سعدمحمدی را همراهی می‌کردند.
در جریان این بازدید آخرین وضعیت‌ فعالیت‌های اکتشافی، پیشرفت طرح‌های توسعه هیپ‌لیچینگ سونگون و فاز سه تغلیظ و نوار نقاله با هدف دستیابی به جهش تولید مورد بررسی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، پس از بازدید از طرح‌های توسعه جلسه تولید مجتمع مس سونگون با حضور دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس و جمعی از معاونان، مدیران و مجریان طرح‌های توسعه با هدف بررسی عملکرد تولیدی این مجتمع‌ برگزار شد. همچنین در ادامه این جلسه، مجریان طرح‌های توسعه مجتمع مس سونگون گزارشی از پیشرفت این طرح‌ها که با هدف افزایش و جهش تولید و اشتغال‌زایی در استان آذربایجان شرقی طراحی و تعریف شده‌اند، ارائه دادند.
بر پایه این گزارش، طرح احداث فاز سه تغلیظ مجتمع مس سونگون با ظرفیت ۱۵۰ هزار تن کنسانتره مس با عیار ۰.۲۶؛ پروژه کارخانه هیپ‌لیچینگ مجتمع مس سونگون با هدف تولید ۳۰۰۰ تن مس کاتدی و طرح‌های تکمیل چرخه تولید در مجتمع مس سونگون با هدف تولید ۱۰۰ هزار تن مس کاتدی در این مجتمع در حال انجام است.
گفتنی است، مجتمع مس سونگون در شهریورماه امسال با همت پرسنل زحمتکش موفق شد عملکردی درخشان و رکوردی تاریخی را در تولید کنسانتره مس به ثبت برساند به‌طوری‌که کارخانه تغلیظ مس سونگون در شهریورماه سال‌جاری موفق شد به رکورد تولید ۳۱.۷۰۱ تن کنسانتره دست یابد که ۱۲.۳ درصد از برنامه پیش‌بینی بالاتر بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا