اعطای نشان ویژه «ارتباطات داخلی اثر بخش» به شرکت ملی صنایع مس ایران
در شانزدهمین سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی ایران و هفدهمین جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران، شرکت ملی صنایع مس ایران مفتخر به دریافت نشان ویژه «ارتباطات داخلی اثر بخش» شد.
به گزارش اشکان نیوز ، شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران در تاریخ ۲۰ و ۲۱ آبان ماه با حضور شماری از فعالان ارتباطی کشور و همچنین حضور آنلاین جمع گستردهای از فعالان ارتباطی ایرانی و بینالمللی، در محل خانۀ فرهنگوهنر دیهیم برگزار شد.
در این مراسم، که با حضور دکتر سیماسادات لاری، سخنگو و معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر سلیمانی امیری رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران برگزیده جشنواره روابط عمومی برگزار شد، از شرکت مس، با اعطای لوح و نشان ویژه «ارتباطات داخلی اثر بخش» تقدیر به عمل آمد.
بر اساس این گزارش، این نشان ویژه به دلیل توجه ویژه به ارتباطات داخلی و کارمندی و توسعه ارتباطات با کلیه ذینفعان به ویژه کارگران، معدنکاران و مهندسان و اهتمام در توسعه روابط دو سویه و تعاملی با آنان اهدا شد.
گفتنی است، شانزدهمین سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی که با حمایت انجمن بینالمللی روابطعمومی (IPRA) برگزار شد، با روشهای علمی و پژوهشی، با مشارکت استادان ایرانی و بینالمللی، به ارزیابی عملکرد روابطعمومیهای شرکتها، نهادها، مؤسسهها و سازمانهای گوناگون پرداخته است تا در خصوص احصای درسها و بایدها و نبایدها و تغییرات پیشروی روابط عمومی، ارزیابیهای لازم را انجام داده و برترینهای روابط عمومی را معرفی کند.
انتهای پیام