ستاره‌ی دنیای نوجوانان؛ ابوالفضل “ایکس مستر”، پدیده‌ای که ایران‌مال را به هم ریخت

در یکی از روزهای شلوغ نمایشگاه کنگره موبایل در ایران‌مال، نوجوانان به شدت در حال فریاد زدن نام "ابوالفضل" بودند؛ نوجوان ۱۸ ساله‌ای از بم که با لبخندی بر لب در میان جمعیت ایستاده بود. این گیمر معروف که با نام "ایکس مستر" شناخته می‌شود، به دعوت پلتفرم روبیکا به نمایشگاه آمده بود و حضورش باعث شد سیل عظیمی از طرفداران برای دیدار با او روانه این رویداد شوند.

حضور پرشور طرفداران به حدی بود که فعالیت نمایشگاه را مختل کرد و نیروهای حراست مجبور شدند از او بخواهند به دیدار با مخاطبان پایان دهد. اما تلاش‌های تیم حراست برای کاهش جمعیت بی‌نتیجه بود و هر لحظه بر تعداد حاضرین افزوده می‌شد.

این اتفاق که نشان از محبوبیت بی‌نظیر ایکس مستر در دنیای نوجوانان و گیم دارد، توجه بسیاری را به جامعه گیمینگ در ایران جلب کرد. ابوالفضل حسن‌زاده، معروف به ایکس مستر، متولد ۱۳۸۴ در شهرستان بم است و با ۴۳۸ هزار دنبال‌کننده در آپارات و اخیراً با ۳۷ هزار سابسکرایبر در یوتیوب و ۱۲۷ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام، به یکی از چهره‌های برجسته تولید محتوا در ایران تبدیل شده است.

فعالیت‌های این گیمر جوان در عرصه تولید محتوا، به‌ویژه در پلتفرم‌های داخلی، باعث شده که توجه ویژه‌ای از سوی مخاطبان و همچنین پلتفرم‌های ایرانی به او جلب شود، این ماجرا نشانه‌ای از اهمیت و آینده‌ روشنی است که برای جامعه گیمینگ ایران پیش‌بینی می‌شود. ابوالفضل ایکس مستر، جوان و محبوب بمی ثابت کرد که با تلاش و جدیت می توان در کشور عزیزمان از طریق پلتفرم های داخلی هم به در آمدهای چند صد میلیونی و شهرت رسید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا