نامه سرگشاده علی رئوفی رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در خصوص دخالت دولت در انتخابات ریاست جمهوری در استان هرمزگان

متن این نامه سرگشاده خطاب به نماینده عالی دولت بدین شرح است:

جناب آقای مهندس دوستی
استاندار محترم و رییس ستاد انتخابات استان هرمزگان
با سلام و احترام
همانگونه که استحضار دارید، بنابر فرمایش امیرالمؤمنین علی (ع) حکومت امانت الهی است در دستان شما و به فرمایش امام راحل (ره) میزان رأی ملت است .
در آستانه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم دو تن از کاندیداهای محترم مورد تأیید شورای محترم نگهبان به رقابت می‌پردازند.
اما براساس گزارشات مردمی و اخبار فضای مجازی اخباری مبنی بر دخالت برخی از دستگاه‌های اجرایی و حتی برخی از مجموعه‌ها و مدیران استانداری مشغول تهدید و ارعاب کارکنان دولت، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌های سراسر استان هستند، توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم خانگی و کارت هدیه و برگزاری جلسات جهاد تبیین در ساعات اداری در دستگاه‌های اجرایی باعث ایجاد شائبه در فرایند برگزاری انتخابات به نفع کاندیدای مورد حمایت دولت (سعید جلیلی) است.

اینجانب علی رئوفی حدود شش ماه در جایگاه معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی با حضرتعالی کار کردم و شما را فردی نمازخوان یافتم. اما در مجموع انتظار است سریعاً با مصاحبه خبری و دستور اکید به عدم دخالت دستگاه‌های دولتی به این شایعات فضای مجازی پایان بدهید.

قطعاً می‌دانید جناب استاندار فعلی هرمزگان در سال ۱۴۰۰ بنده به عنوان جانشین ریاست ستاد انتخابات با همکاری اعضاء ستاد انتخابات استان یکی از سالم ترین انتخابات ریاست جمهوری را برگزار کرده و انتخاب رییس جمهور شهید در کارنامه استانداری هرمزگان و فعالین ستاد انتخابات ثبت گردیده است. مردم از لحاظ شعور اجتماعی و سیاسی قطعاً از مدیران پیشتازتر بوده و انتخاب خود را کرده‌اند و رأی رای خود را به ثمن بخس نخواهند فروخت، شخص حضرتعالی در جایگاه امانت داری و حاکمیت نظام اسلامی در استان قرار دارید، نهایت سعی و تلاش خود را در امانت داری رأی و نظر مردم شریف استان به منصه ظهور برسانید.
استان هرمزگان استانداران امین و بزرگواری را پس از انقلاب تجربه کرده که برخی به مقام وزارت رسیدند و نام نیک آنان در اذهان مردم ماندگار است . انشاالله جنابعالی و همکاران محترم در این آزمون سربلند و سرافراز باشید.

علی رئوفی ستاد مردمی یاران مهر دکتر پزشکیان در هرمزگان

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا