بهره‌برداری تبلیغاتی از سانحه خودرو اسکورت استاندار هرمزگان در آستانه تغییر دولت/ تلاش برای بقا به چه قیمتی؟!/اطلاع رسانی پس از فشار و پیگیری رسانه ها

جناب آقای دوستی شما سلامت از این سانحه بیرون آمدید اما این زنگ خطر و هشداری بود تا حال خانواده کسانی که در این جاده ها در سوانح و برخورد با قاچاقچیان سوخت خاکستر می شوند را درک کنید، اگر امروز خدای نکرده یکی از محافظین شما در آتش میسوخت چه جوابی به وجدان خود می دادید؟! البته اگر وجدانی در برخورد با هرمزگانی ها برایتان مانده باشد!باشد از این عبرت بگیرید و مردم آزاری نکنید!

اولین بار رسانه تسنیم وابسته به استانداری هرمزگان که خبرنگار آن در این دستگاه مشغول به کار است پس از چند ساعت از گذشت سانحه امروز صبح خودرو اسکورت و محافظین استاندار نوشت:
یکی از خودروهای «همراه» استاندار هرمزگان در مسیر بازدید از پل گچین دچار حادثه شد اما حال مصدومان مساعد است.
وی گرچه همراه تیم استاندار بوده اما در خصوص این اتفاق مهم به همین مقدار بسنده کرده و به جزئیات حادثه اشاره‌ای نکرده است و محتوا را به سمت بازدید از روند اجرا و گزارش رکود پروژه هدایت کرده و استاندار گفته وضعیت ساخت پل گچین نیازمند ارزیابی جدی است! حال بماند که پس از گذشت حدود سه سال در پایان دولت یاد این پل افتاده‌اند!
و این درحالی است براساس گزارش همراهان استاندار، خودرو محافظین با ماشین سوخت قاچاق برخورد کرده بود و روابط عمومی استانداری نیز گزارش درستی مستند ارائه نکرده و شنیده‌ می‌شود که سه محافظ وی زخمی شده‌اند و در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند. با توجه به اینکه روابط عمومی استاندار را همراهی می‌کرده است انتظار می‌رفت تصاویری از سه محافظ، راننده و خودرو جهت تنویر افکار عمومی منتشر و اطلاع رسانی گردد.

هدایت افکار عمومی و دروازه بانی خبر در این سانحه به خوبی شکل گرفت و موضوع بی‌قراری استاندار در آستانه تغییر دولت مهمتر از جان محافظین به این پرداخته شد.
تا اینکه ساعت ۱۳:۴۳ دقیقه پس از پیگیری شدید خبرنگاران مصاحبه مشاور و پزشک اختصاصی دوستی در خصوص جزییات این سانحه از خروجی خبرگزاری فارس منتشر شد.
این روزها دوستی در صندلی خود آرام و قرار ندارد و هفته ای دو شهرستان را در می‌نوردد تا ثابت کند استانداری جهادی و پای کار است و توانمندی خود را به دولت بعد ثابت کند و دل مردم و نمایندگان را پس از ۳ سال تازه بدست آورد.
اما لازم است چند نکته را به جناب استاندار یادآوری کنیم:
جناب دوستی حال که لندکروزهای استانداری را به کمتر از ۲ میلیارد تومان فروختی و اصرار بر استفاده از ماشین‌های پرریسک در جاده‌های پرریسک‌تر هرمزگان داری و ( البته بماند که مشخص نیست پول آن لندکروزها کجا هزینه شد!) لااقل «تویوتا کرولا» را از زیر پای خانواده بکشید بیرون و در اختیار این محافظین بینوا قرار دهید تا اینگونه راهی بیمارستان نشوند!
توصیه می‌کنیم در سفرهای شهرستانی با توجه به وضعیت جاده‌های استان با خودرو ایمن سفر کنید جان همراهان شما عزیز است.
اینهمه اصرار بر استفاده از پژو پارس در خبرها و مصاحبه‌ها با چه هدفی بود چرا تلاش می‌کنید آنگونه که نیستید خود را نشان دهید. از مردم عذرخواهی کنید و از همان خودروها استفاده کنید یا اینکه به خاطر جان همه مردم وضعیت قاچاق را در این ۳ سال سامان می‌دادید و جاده ها را ایمن می کردید.
جناب آقای دوستی شما سلامت از این سانحه بیرون آمدید اما این زنگ خطر و هشداری بود تا حال خانواده کسانی که در این جاده ها در سوانح و برخورد با قاچاقچیان سوخت خاکستر می‌شوند را درک کنید شما ناسلامتی رییس شورای تأمین هستید و گردن شماست اتفاقاتی که رخ می‌دهد و افرادی به واسطه کم کاری شما جان خود را از دست می‌دهند، اگر امروز خدای نکرده یکی از محافظین شما در آتش می‌سوخت چه جوابی به وجدان خود می دادید؟! اگر وجدانی در برخورد با هرمزگانی ها …..
البته مشکل واقعی هرمزگان نداشتن نماینده و بی کسی است و مردم پشتیبانی ندارند و خبرنگارانی‌ که مشکلات مردم هرمزگان را منعکس می‌کنند سریعاً بازداشت و پرونده‌های قطوری برای آنها تشکیل می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا