تهمت مدیر خبرگزاری ایرنا به منتخب مردم #ایلام به سفارش استاندار هرمزگان!؟/آیا این اتهامات با هدف خدشه وارد کردن به اعتبارنامه دکتر همتی است؟!

سخنی با مدیر ایرنا هرمزگان در پاسخ به فکاهه نویسی تحت عنوان احترام به قدرت قضاوت مردم:

جناب نویسنده مجیز نویس دولت قبل!

دولت نه؛ اما نماینده دولت در هرمزگان تمام وقت استان را برای حاشیه‌سازی برای بچه‌های هرمزگان گذاشته است. ما حاشیه ساز نیستیم؛ ما حرف دل مردم را میزنیم اما شما طاقت و سعه صدر ندارید!

من هم مطلب را با توصیه حضرت علی (ع) خطاب به مالک اشتر شروع می‌کنم که فرموده: ای مالک اکنون که فرماندار گشته ای، خواه ناخواه باید اغراض شخصی و اهداف خصوصی را ترک گویی و از آن مردم باش تا مردم نیز از آن تو باشند غیر از آن کنی خداوند قهار دست توانای خود را بنام دفاع از حقوق جامعه بر فرق تو کوبد، آنچنان که دیگر نتوانی سر از جیب مذلت و تیره بختی برافرازی !

نوشته‌ای عقب ماندگی هرمزگان نتیجه کار نکردن ادوار است یعنی شما خدمات ۴۲ساله جمهوری اسلامی را در هرمزگان زیر سوال برده‌اید! یعنی می‌فرمایید فقط یک مهندسی از کارگاهی پیمانکاری از آسمان افتاده، رفته ستاد آیت الله رئیسی کار تبلیغاتی کرده و سهمیه پست گرفته و به واسطه فعالیت در ستاد استخدام وزارت کشور و سپس ناجی هرمزگان شده است؟!

شماها نام دولت رییسی را به زنگار بی‌کفایتی منقش کردید!پروژه‌های عمرانی بسیاری مثل بیمارستان‌ها لاک‌پشتی پیش می‌رود و یا متوقف شده است!

سؤال کرده‌اید آیا بی کفایت‌ها ساکت می‌مانند تا برگه احضاریه به دست‌شان برسد؟! پاسخ این است چرا پس پرونده مفاسدی که گفته‌اید را به جریان نمی‌اندازید و احضاریه نمی‌فرستید، فرافکنی می‌کنید تا ناتوانی خود را بپوشانید؟!
آیا هدف‌تان خدشه وارد کردن به اعتبارنامه استاندار سابق هرمزگان در آستانه تغییر و تحولات مجلس نیست؟!

همه می‌دانند و در همه ادوار که شما آنها را بی‌کفایت خطاب کرده‌اید؛ برای مقامات به لحاظ امنیت پروتکل تعریف شده است و یک استاندار باید خوب بپوشد خوب بخورد و محافظت شود تا بتواند استانی را مدیریت کند و این عیب نیست اما حرف منتقدان این است چرا ریا؛ چرا استاندار در جمع مردم نان و پنیر و خیار بخورد اما در اتاق کارش سفره هفت رنگ از بهترین رستوران‌های شهر بگستراند!؟
چرا با ماشین لاکچری یواشکی به جمع مردم برود؟
چرا ساعت لاکچری و گوشی اپل خود را بین مردم قایم می‌کند؟!
چرا ساختمان و مهمانسرایی که برای اسکان استاندار تعبیر شده را کاخ بداند اما یواشکی همان مهمانسراها خودش و اطرافیانش سکنی گزیند؟!
و ده‌ها ریاکاری!
پس ما را خاصم خطاب نکنید ما مردم از همه چیز با اطلاعیم و دست ریاکاران رو شده است!

شما مدیر یک خبرگزای رسمی جمهوری اسلامی هستید و در کانال رسمی به نام این خبرگزاری دولت‌های گذشته را به ترک فعل متهم کرده‌اید! چگونه یک رسانه رسمی بدون مدرک و مستند به دولتمردان جمهوری اسلامی که هر یک برای توسعه هرمزگان آجر رو آجر گذاشته‌اند در فضای مجازی خارجی اتهام می زنید!؟ چرا ترک فعل‌ها و فسادها را رسانه ای نمی کنید؟! این مصداق توهین و تهمت به نماینده منتخب و اول مردم در ایلام است!
و اما سخنی صمیمی تر از شما با شما!
لطفا با عملکرد قبیحتان چهره دولت مردمی را بیش از این در بین افکار عمومی هرمزگان منفور نگردانید مردم هرمزگان از رفتارهای دولتی ها که با پوسته و اسم مردمی هر ظلم و جوری می‌کنند به تنگ آمده‌اند؟
شما که نام مقدس خبرنگاری را یدک می‌کشید چگونه یک درد مردم را به گوش دولت نمی‌رسانید و انتقادات را مطالبی ضعیف و غیراخلاقی می‌دانید و از شبکه‌های معاند تعریف و تمجید می‌کنید و منتقدین استان را اخلالگران و مجریان برنامه‌های صهیونیست‌ها می‌پندارید؟! هیهات اقا کجایید ببینید حاکمانی که از مزمت تفرقه و نفاق سخن می‌گویند بیینید با نفاق و تفرقه افکنی بین هرمزگانی ها چه کردند! و وضعیت استان چگونه است!

شما که آبرو برای استان نگذاشته اید مراقب باشید خون مردم را بیش از این بر اثر بی مدیریتی قاچاق نریزید و خون آشام نشویم!
یاداشت مدیر مهمترین خبرگزاری ایران، اصول و شأنی دارد و هر چیزی را نباید در شبکه مجازی خارجی منتشر کند!

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا