جشن شب یلدا در مرکز نگهداری ،درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر ماده ۱۶برگزار شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان گفت : جشن شب یلدا در مرکز نگهداری ،درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر ماده۱۶ ایسین برگزار شد. بلدیه آنلاین – هرمزگان -مصطفی برزگر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار بلدیه آنلاین بیان کرد:جشن شب یلدا در مرکز نگهداری....

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان گفت : جشن شب یلدا در مرکز نگهداری ،درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر ماده۱۶ ایسین برگزار شد.

مصطفی برزگر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار بلدیه آنلاین بیان کرد:جشن شب یلدا در مرکز نگهداری ،درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر ماده۱۶ ایسین برگزار شد که هدف از این جشن ارتقاء روحیه ی افراد بیمار و اثربخشی بیشتر مراحل درمانی این افراد است.

وی ظرفیت پذیرش تعداد افراد در این مرکز را ۴۴۰ نفر دانست و اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۴۱۴ نفر درمرکز نگهداری ،درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر ماده ۱۶ ایسین نگهداری می شوند.

برزگر به برگزاری جشن هایی به مناسبت های دینی و مذهبی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: در این مرکز در سال گذشته نیز با کمک خیرین و همراهی آنها در برخی از مناسبت ها جشن هایی برگزار شد که جا دارد از این عزیزان و همه ی کسانی که دلسوزانه پای کار هستند تشکر کنم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان نقش خبرنگاران را در پیشگیری از اعتیاد نقشی بی بدیل دانست و گفت: خبرنگاران می توانند نقش مهمی را در پیشگیری از اعتیاد داشته باشند و آگاهی بخشی از مضرات مواد مخدربه جامعه از طریق آنها براحتی صورت می پذیرد و میتوانند نقش بسزایی در کاهش و پیشگیری از اعتیاد داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به اینکه باید نگاه ما به افراد معتاد نگاهی درمانی باشد تصریح کرد: این افراد بیمار هستند که امیدواریم بزودی سلامتی خود را بدست بیاورند و بازگشت به خانواده داشته باشند و در آینده ای نزدیک برنامه های خوبی در خصوص توانمندسازی این افراد در دستور کار خود داریم که اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا