نظام‌پور: استاندار با سیاست کارشکنی جلوی پیشرفت و افتتاح سرمایه‌گذاری در پروژه بندر صیادی و سایت پرورش میگو کوه مبارک را گرفته است

به گفته سرمایه‌گذار پروژه اسکله بندر صیادی و سایت پرورش میگو کوه مبارک قرار بود بهمن ماه سال گذشته این ابرپروژه افتتاح شود که به دستور جناب دوستی استاندار هرمزگان تا امروز لغو شده است و همچنین از فروردین ماه امسال جلوی سوخت‌رسانی پروژه پرورش میگو را به دستور استاندار از سوی اداره کل شیلات گرفته شده است.

نظام‌پور سرمایه‌گذار این پروژه در رابطه با کارشکنی استاندار در روند اجرایی این سرمایه‌گذاری، می‌گوید: الان قریب به ۲ ماه است که از استانداری به مدیرکل شیلات گفتند سوخت به دستگاه‌های پرورش میگو ندهند.

این سرمایه‌گذار در رابطه با ضررکرد حاصل از این کارشکنی، افزود: روزی ۱۸۰ میلیون هزینه خواب دستگاه‌ها طبق لیست خودشان است.

نظام‌پور تصریح کرد: از بهمن فاز یک اسکله صیادی را آماده کردیم که نماینده دولت در استان هرمزگان نمی‌گذارد آنرا افتتاح کنیم و روزی بیش از صدها میلیون خسارت دارد به ما تحمیل می‌گردد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. متاسفانه استاندار هرمزگان از سواد کافی جهت پیشبرد اهداف اقتصادی استان برخوردار نیست وشرایط هر روز بدتر از دیروز واقعا مبنای دولت برای انتخاب استاندارها و فرمانداران ومدیر کل ها چیست؟

  2. متاسفانه سایت پرورش میگوی حسنلنگی بیش چهل میلیارد تومان به نرخ سال ۹۸از مالکین خرده پا که ساکنین روستاهای منطقه بود شرکت شهرکهای کشاورزی اخذ کرد که ظرف هشت ماه پروژه با تمام برساند اما حدود ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شد و با سومدیریت شرکت مزبور پیمانکاران بطریقی ترک کار کردند .سپس قرارشد خود شرکت بودجه بگذارد و طرح باتمام رسانده و عین پول از سهامداران مسترد گردد ،اسناد مناقصه به مبلغ حدود ۲۳میلیاردتومان تهیه و مناقصه برگزار و باشعبده بازی پیمانکاری فاقد صلاحیت وفاقد هرگونه ماشین‌آلات و عدم اشنابکار برنده کردند با ۳۷میلیارد تومان ، حتی ۲۵درصد هم اضافه احجام به آن دادند نصف کار را تمام نکرده و میلیونها لیتر سوخت گازوئیل هم بهش دادند که اکثریت آنها را به قاچاقچیان فروخت و میلیاردها تومان هم از اینجا سود کسب کردو دوباره مناقصه و همان شرکت را برنده کردند با مبلغ ۲۹میلیارد تومان ،هنوز این قسمت از پیمان شروع نشده باصطلاح افتتاح کردند و آب به کانالها انداختند تا بتوانند به عنوان کار در زمین لجنی و آبگرفتگی بهش ضریب بدهند و کار همچنان ادامه دارد تا بازم هم پیمان پربشه و دوباره مناقصه و همین پیمانکار برنده بشه ،سهامداران ناامید و بی اعتماد به تمام مسولین نامه زدن ،پیگیری کردند اما هیچ جوابی نگرفته و نخواهند گرفت ،اما امیدوارند تا با ظهور امام زمان و قطع ید دلالان تهران نشین پروژه به اتمام برسد، نه از استانداری نه از ارگانهای نظارتی نه از مرکز و نه از نمایندگان بادی برنخواست و نخواهد خواست ،مشاور، ناظر، پیمانکار،کارفرما دست در دست هم و یکی هستند ،فقط خدا به داد مردم برسد .

  3. مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی ایران جناب دکتر بزرگی، مهندس ذولقی عضو هیات مدیره ، مهدی دوستی استاندار از بچه های لر خوزستان هستند باید هوای هم داشته باشند ،و سایر خوزستانی های خادم در شرکت مادر تخصصی شهرکهای کشاورزی ،هر وقت استاندار میاد تهران باهم گعده و گفتگو و جلسه دارند !!! هماهنگ هستیم !!

  4. این پروژه میگوی چون مردمی بود و دست افراد خاص بود و مسولین از همون اول کراهت داشتند که به مردم واگذاربشه و سود و منفعتی برای آقایون نداشت عمدا می خواهند به زمینشبزنن تا بگن مردم نمی تونن !!! باید به سرمایه گزاری(سرمایه دار زانتی وابسته) باید برسه ،اقتصاد مردم محور چه حرفیه!!! مردم کیلویی چنده!!! سرمایه گزاری سرمایهگزار فقط می تونه ، که با بالایی ها باهم بخورند ،مردم مکه چی دارند که دیگه به بالانشینان بدن، سرمایه گزاری میاد با تسهیلات ارزان قیمت!!!!! با زیرساخت آماده دولتی می سازه سهم آقایون میده تموم!!!! چارتا دهاتی که با فروش ماشین ،شتر ،بز وگاو سرمایه اولیه آورده آند مال این حرفون نیستن ،فکر کردید سرمایه همونی که خرج پروژه میشه !!!!!؟؟؟؟؟ نه آقا سهم بالانشینون باید جدا جدا پرداخت بشه تا کار به جایی برسه !!!!!!!!!! آقای استاندار پروژه حسنلنگی از بالای بام استانداری هم قابل رصده بشرطی که بخواهی رصد کنی ، و همشهری و هم قومی بودن با مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی و اعضای هیأت مدیره خوزستانی ها جلو دیدتون میگیره ، بشرطها و شروطها ، استاندار، مدیرعامل و عضو شرکت شهرکهای کشاورزی همشهری ،همولایتی ،دوست قدیمی ،،،،،،،شکایت به کجا بریم که آسمان یکی است !!!!!!!!!!!!!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🥳از بطرف مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی و عضو هیات مدیره آن و استاندارمان هم که همشهری و بچه های خوزستان که باید هوای هم داشته باشند ،مهندس بزرگی +مهندس ذلقی +مهندس دوستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا