شهردار بندرعباس عنوان کرد؛ اختصاص ۱۳ بوستان با ظرفیت ۲۵ هزار چادر مهمانان نوروزی در بندرعباس

شهردار بندرعباس گفت: ۱۳ بوستان با ظرفیت ۲۵ هزار چادر معادل ۱۵۰ هزار نفر برای مهمانان نوروزی در نظر گرفته ایم.

مهدی نوبانی بیان داشت: مجموعه شهرداری بندرعباس از آذرماه خود را آماده میزبانی از مهمانان نوروزی کرد و از زیباسازی گرفته تا فضاسازی اسکان نوروزی همگی برنامه ریزی شد. در بهسازی ساحل و زیبانمایی و افتتاح جاده ساحلی خوشبختانه توانستیم گام های بزرگی برداریم.

نوبانی با اشاره به اینکه ۱۳ بوستان برای اقامت و اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: بوستان های پارک جنگلی، شورا، جهاد، دولت، ولایت، غدیر، کپسکن، گل ها، دباغیان، کمپ اسکان و بوستان اسکان یک و دو پشت شهر بندرعباس برای اقامت مهمانان نوروزی در نظ گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۲۵ هزار چادر معادل ۱۵۰ هزار نفر ظرفیت در نظر گرفته شده است، ادامه داد: تمامی کارکنان از جمله پاکبانان در ایام نوروز در حالت آماده باش هستند و اولویت خود را در ساحل بندرعباس قرار داده ایم.

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه امیدوارم مهمانان در بحث نظافت شهری با مجموعه شهرداری بندرعباس همکاری لازم را داشته باشند، تصریح کرد: ۴۱ غرفه ماهی و سفره نوروزی به بخش خصوصی واگذار شده است و ۱۶ غرفه عرضه گوشت و مرغ و میوه با قیمت تنظیم بازار جهت عرضه به شهروندان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ستاد استقبال از بهار در ورودی شهر نیز امروز به بهره برداری می رسد، عنوان کرد: ۲۶ غرفه ۱۲ متری برای دستگاه های اجرایی ذی ربط در نظر گزفته شده است تا جهت راهنمایی مهمانان نوروزی بتوانیم خدمات مطلوب تری ارائه دهیم.

نوبانی با اشاره به اینکه در ایام نوروز نمایشگاه شوبهاری برگرفته از غرفه های صنایع دستی، مواد غذایی و … نیز در پارک غدیر بندرعباس دایر می شود، اضافه کرد: در این نمایشگاه هر شب برنامه های فرهنگی و هنری در نظر گرفته شده است که گروه های محلی هرمزگان نیز به اجرای برنامه می پردازند.

وی با بیان اینکه این نوید را می دهم که سال ۱۴۰۲ بندرعباسی زیباتر و با توسعه تر خواهید دید، خاطرنشان کرد: ابتدا باید ظاهر شهر را آراسته و آرایش کرد و زمانی که بتوانیم بندرعباس را زیباتر کنیم آن زمان روحیه نشاط و شادابی را در جامعه تزریق کرده ایم و در سال ۱۴۰۲ به کاشت درخت های بومی و مثمر تاکید داریم.

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه در حل مشکل آسفالت شهر بندرعباس تاکید ویژه داریم و با فازبندی این موضوع را برطرف می کنیم، عنوان کرد: به شهروندان قول می دهم که در سال آینده وضعیت آسفالت شهر بندرعباس بهبود یابد و به طور حتم تغییرات را شهروندان لمس می کنند.

وی با بیان اینکه با توجه با تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز نیز برنامه های ویژه ای در نظر گرفته ایم، تصریح کرد: با همکاری مساجد سطح شهر بندرعباس در ماه مبارک رمضان نیز برنامه های ویژه ای در نظر گرفته ایم که در این ماه مبارک به اجرا در می آید.

نوبانی با اشاره به اینکه ورودی هر خودرو به بوستان ۴۵ هزار تومان است، گفت: اداره کل میراث فرهنگی قرار است تورهای بندرعباس گردی برای مهمانان نوروزی در نظر بگیرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا