کیفیت بد میوه‌های تنظیم بازار و افزایش قیمت ماهی در نوروز

واقعاً برخی بی‌مبالاتی‌های مسئولان را نمی‌دانیم کجای دلمان قرار دهیم.

مسئولانی ماشین امضاء هستند و کارشون نشستن پشت میز و دیگر هیچ، نمره این مدیران منصوبی در مدیریت صفر، کارآیی زیر صفر، خلاقیت هم ندارند، این سلسله مدیران ناکارآمد استان هرمزگان را هر روز به عقب‌تر و عقب‌تر بر می‌گردانند پاسخگویی آشفتگی این روزها بایستی سرکرده آنها استاندار فعلی و تیم کار نابلدش باشند، مردمی که امروز برای خرید رفته بودند به بازار به خبرنگار ما گفتند که تنها چیزی که برای استاندار به عنوان نماینده دولت رییسی اهمیت ندارد رفاه این مردم بیچاره است.

شهروند دیگری اظهار کرد: در این شرایط ظالمانه گرانی که دولت ناکارآمد همه چیز مردم را تحت عنوان مولدسازی حراج کرده است آخر این دردها را در کدام دادگاه بگوییم به چه کسی از شر اینها پناه ببریم، پیش چه‌کسی شکایت ببریم از این همه نابسامانی که در بین مسئولان وجود دارد و آتیش فقر را ریخته به زندگیمان.

این شهروند هرمزگانی افزود: گفتیم شب عیدی برویم چند کیلو میوه تنظیم بازار خریداری کنیم، چشمتان روز بد نبیند میوه‌ها نه قیمت مناسبی داشتند و نه کیفیت! همان بهتر دیدیم سیب کیلویی ۳۰ هزارتومن را برویم از بازار روز خریداری کنیم تا اینکه کیلویی ۲۹ هزار و پانصد تومان از غرفه‌های به هم ریخته مثلا تنظیم بازار استاندارنشان؟!

وی تأکید کرد: آخر تا چه زمانی این بی مبالاتی‌ها ادامه دارد؟ تا چه زمانی تاوان ندانم کاری این مدیران بی‌سواد را مردم باید بدهند؟

این شهروند با بیان اینکه، مردم را فریب می‌دهید به نام تنظیم بازار و بعد میوه نامرغوب دست مردم می دهید، افزود: کجای این کار انصاف است؟ کجای این کار عدل است؟ جناب استاندار، بی‌برنامگی و عدم توانمندی مسوولان تعاون روستایی را چگونه توجیه می‌کنید؟ نه گوشت هست و نه میوه خوب و معلوم نیست میوه‌های مرغوب کجا رفته‌اند؟ فقط عکس میوه‌های مرغوب را نمایش می‌دهید و به جایش میوه‌های گندیده تحویل مردم می دهید! عید را به جان و دل مردم زهر کردید خدا ازتان نگذرد…

انتهای پیام

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ‌…….کدام نهاد را سراغ دارید که باحداقل امکانات درکمترین زمان وباسهولت خدمات تعاونی به مردم ارایه دهند…کمی به سراغ روستاییان هم برو…
    توزیع آرد،سوخت،خرید محصولات زراعی ‌وباغی و…در مواقعی که پای دلالان به میان هست …
    اگر معلوماتتان یاری نمیکند از بزرگترهای خودت بپرس تا کمی از سابقه تعاونی‌ها برایت تعریف کنند…
    میم ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا