تغییر استاندار هرمزگان رقم خورد

رحمدل بامری معاون سابق سياسی اجتماعی استانداری سيستان و بلوچستان، استاندار هرمزگان شد.

در فضای خبر استان سیستان و بلوچستان خبر از تغییر استاندار هرمزگان دادند و نوشتند طی حکمی از سوی وزیر کشور رحمدل بامری معاون پیشین سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان را به‌عنوان سرپرست استانداری هرمزگان معرفی کردند. و سوابق کاری وی فرمانداری شهرستانهای چابهار ، ایرانشهر ، مدیرکل ستاد دیه استان سیستان‌وبلوچستان و معاونت سیاسی اجتماعی استانداری را دارا می‌باشد.

اشکان نیوز صحت و سقم آن را تأیید نمی‌کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. 🔰مهدی دوستی استاندار هرمزگان هم اکنون در جلسه برنامه ریزی سفر وزیر راه و شهرسازی به استان مطرح کرد:

    ✅فردا چندین پروژه مهم راه و مسکن در استان با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می رسد

    مهدی دوستی استاندار هرمزگان در پاسخ به شایعه تغییرشان:

    ✅ هم اکنون مشغول کارم و با تمام توان برای رسیدن هرمزگان به جایگاه واقعی و در شان هرمزگانیان شریف تلاش خواهم کرد

    استاندار هرمزگان با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه حوزه راه، حمل ونقل دریایی و مسکن خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان؛ مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان،هم اکنون در جلسه برنامه ریزی سفر وزیر راه و شهرسازی به استان که با حضور معاونین استاندار و مدیران کل مجموعه راه و شهرسازی استان برگزارشد از  بهره برداری یا آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه مهم در این حوزه خبر داد.

    مهدی دوستی با اشاره به اینکه هرمزگان فردا میزبان وزیرراه و شهرسازی است، گفت: دو حوزه مسکن و راه جزو اولویت های برنامه ای دولت سیزدهم در هرمزگان بوده اند که با تلاش مدیران استان موفقیت های خوبی به دست آمده و همچنان با تمام توان مسائل خانه دارشدن مردم شریف هرمزگان بویژه جوانان را پیگیری هستیم.

    استاندار هرمزگان اهمیت توسعه بنادر استان را موضوعی ملی برشمرد و افزود: تحقق این مهم را در شرق و غرب استان با جدیت در دستورکار داریم و طرح های توسعه ای رویه های صادرات و واردات در  دو سطح خرد و کلان در حال انجام است و تحقق برنامه های توسعه ای در این بخش علاوه بر ایجاد اشتغال موجب رونق چشمگیر اقتصاد ملی خواهدبود.

    مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سفر وزیر به هرمزگان را فرصت مناسبی برای طرح مطالبات مردم منطقه در حوزه راه دانست و افزود: بخشی از مسائل حوزه مسیرهای ترانزیتی و تردد درون استانی نیازمند تامین اعتبار ویژه و پای کار آمدن دستگاه های دیگراست که در جریان سفر مجدد طرح خواهیم کرد تا بتوانیم در سال پیش رو با دست پر در این حوزه ورود و مطالبات مردم را جامه عمل بپوشانیم.

    نماینده عالی دولت در استان هرمزگان در پایان این نشست در خصوص موضوع تغییرشان که امروز در برخی از رسانه های مجازی مطرح شده نیز اظهار داشت: تاکنون که مشغول خدمت به مردم ولایی و انقلابی هرمزگان هستم و با تمام توان برای رسیدن هرمزگان به جایگاه واقعی و در شان هرمزگانیان شریف تلاش خواهم کرد.

    🔰روابط عمومی استانداری هرمزگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا