آموزش نیروی انسانی واحدهای اقامتی هرمزگان در اولویت قرار گیرد

از سوی انجمن واحدهای اقامتی (جامعه هتلداران)، نشست هم‌اندیشی ‎ در راستای بررسی مشکلات هتلداران با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در هتل وزرا برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان بعدازظهر روز شنبه ۱۳ اسفندماه در این نشست با اشاره به اهمیت بازاریابی و ارائه خدمات مطلوب از سوی واحدهای اقامتی به مسافران و گردشگران گفت: با برگزاری جشنواره‌های سعی شود گردشگری را به‌سوی چهارفصلی شدن در استان پیش ببریم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: برای ارتقا کیفیت سطح خدمات، آموزش نیروی انسانی را در اولویت قرار دهید و از موسسات آموزشی که استاندارد و‌ شاخص آموزشی سطح بالایی دارد استفاده کنید.

او بابیان اینکه حمایت از هتلداران وظیفه اداره‌کل میراث‌فرهنگی است، ادامه داد::برای حل مشکلات پیش روی جامعه هتلداران جلساتی با فرمانداری، شهرداری و دستگاه‌های متولی در استان انجام خواهد و هدف ما رفع مشکلات و کاستی‌ها است.

در این نشست اعضای جامعه هتلداران استان به بیان مشکلات شامل: افزایش آب‌بها و برق، بهسازی و روشنایی کوچه هتل‌ها و … پرداختند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا