مَسکنی که باید مُسکِن باشد این روزها در هرمزگان خودش درد شده است

فیلم اعتراض تاکسیرانان بندرعباس در واکنش به تائید شائبه‌دار هیئت مدیره‌ای که در ۱۱سال نتوانستند پروژه «مسکن مهر» آنها را به سر انجام برسانند.

در کلانشهر بندرعباس قیمت مسکن رقابتی تنگاتنگ با پایتخت کشور داشته و باتوجه به اینکه بندرعباس پایتخت اصلی اقتصادی کشور است و میزبان طرح‌های فراملی و به تناسب مهاجرپذیر بودنش برای بومیان این استان دردسرساز شده، از سوی دیگر تعلل تعاونی‌ها در تحویل مسکن اعضاء موجب تجمع و نارضایتی مردم می‌گردد و شاهد برگزاری تجمع اعتراضی این‌بار در صنف تاکسیرانان بندر عباس هستیم.

پروژه‌ای که پس از ۱۱سال انتظار همچنان به سرانجام نرسیده

اعضای این تعاونی خواستار تغییر هیئت مدیره شدند و افراد مورد اعتماد خود را معرفی کردند تا گشایشی حاصل شود اما با حذف افراد مورد اعتماد اعضای تعاونی مسکن رانندگان تاکسی بندرعباس توسط «اتاق تعاون» و تائید افراد سابق، اذهان را به سمت مهندسی از پیش تعیین شده و هم‌کاسگی متولیان امر سوق می‌دهد.

برخلاف ادعای هیئت مدیره تعاونی مسکن رانندگان تاکسی بندرعباس که پیشرفت فیزیکی پروژه را ۶۵٪ اعلام کرده و خواستار پرداخت مجدد حق السهم اعضاء شدند طبق گفته اعضای تعاونی این پروژه تنها ۴۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

منتخبین مورد اعتماد اعضای این تعاونی که جهت احراز هویت معرفی شده بودند توسط اتاق تعاون استان حذف شده و بر خلاف اساسنامه تعاونی اعضای هیئت مدیره سابق در رقابتی بدون رقیب تائید شدند.

گزارش تصویری کاری از زینب نورالدینی


انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا