فاطمه جراره: سخنان سبک و بی پایه و اساس در جلسه مطرح شد

رییس شورای شهر بندرعباس در پاسخ به نطق دبیری نژاد و شیخ حیدری اظهار کرد: سخنان سبک و بی پایه و اساسی مطرح شد که دم خروس بیرون زد و باید از این حرف ها خجالت بکشید.

وی افزود: هرچه لایق خودتان بود را مطرح کردید اما بدانید که مردم حق دارند یک سری مسائل را بدانند و این که چه منافعی از در اصلاح بودجه انحرافات آن است که یک عضو شورا خودش را بی خیال می داند و بدنبال چیز دیگری است.

جراره به استفاده ابزاری از شهرداری برای انتخابات آینده مجلس از سوی عده ای خاص انتقاد و مطرح کرد: حضور در همه مراسمات با ربط و بی ربط که معلوم است از آن کیست، نیازی به توصیف ندارد. آدم یاد آن دزدی می افتد که برای گیر نیافتدن خودش، برای دیگران آی دزد آی دزد می گوید. من روبروی دیوهای قدرت و ثروت در این شهرداری ایستادم و از مواضع اصولی خودم پایین نیامدم و نمی آیم و سابقه من هم کاملاً مشخص است. تو و اطرافیانت که نه توان و نه ثروت و نه سیاست و نه تدبیرش را نداری.

رییس شورای شهر بندرعباس گفت: بهتر است دست از فتنه افروزی بردارید و بگذارید تا شورای شهر کار خودش را بکند. اصل ماجرا این است که به برخی کمیسیون داده نشد و و برخی منبای کار شورایی را که حاکمیت حداکثری است، قبول ندارند چون فکر می کنند که به عنوان قدرت در شهرداری و خارج آن وصل هستند.

جراره اظهار کرد: شما که نماینده مجلس را برای رایزنی گرفتن کمیسیون در شورا خرج می کنید، نه شأن شورا را می دانید و نه شأن نماینده مجلس را.

وی عنوان کرد: مشکل شما جلسه قلعه قاضی است صریح می گویم که تاکنون تصمیمی برای کاندیدا شدن در مجلس نگرفته ام و اگر کاندیدای مجلس نشوم، جواب این تهمت ها را چگونه خواهید داد؟ البته که حاشا کردن برای شما خیلی ساده است. از رأی نیاوردن چه کسی اینقدر خشمگین شده اید و نگرانید؟ از دست دادن صندلی سبز مجلس شما را آشفته کرده که هر چه از دهانتان بیرون می آید، می گویید.

رییس شورای شهر بندرعباس در پایان گفت: شما که هم شهرداری و هم مراسماتش را برای نماینده خودتان خرج می کنید از چه انتقاد دارید؟ برخی فکر می کنند که هر چه بیشتر داد و بیداد کنند، حق با آنهاست. صدا بلند کردن نشانه حق بودن نیست و یادمان نرفته که روزی که شهردار یکی از معاونانش را بر خلاف نظر شما گذاشته بود، دنبال استیضاح همین شهردار بودید اما حالا دایه مهربان تر از مادر شده اید. همین شرکت فولادی که به آن انتقاد می کنید به خاطر آن است که این پیاده روی و برگزاری آن و بهره برداری از آن را به شما و جریان شما نداد و حالا دارید در مرکز برای تغییر مدیرعاملش تلاش می کنید.

منبع: فارس

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا