شیخ حیدری: با مانع تراشی مستمر عده ای در شورا طرفیم

عضو دیگر شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: روابط عمومی شورا بداند که روابط عمومی 11 نفر است و آخرت خود را نباید به دنیای دیگران بفروشد.

وی در ادامه اظهار کرد: از شهروندان بندرعباسی عذرخواهی می کنم که جریانی در شورا چشم طمع به جایی دیگر داشته و با ایجاد اختلاف و دو دستگی دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند. برخی روی بنی اسراییل را هم در ایراد گرفتن و مانع تراشیدن سفید کرده اند.

شیخ حیدری افزود: اگر مانع تراشی از سوی این گروه در شورای شهر نبود، امروز شاهد شورایی همدل و متحد بودیم که میثاقی جز آبادانی  بندرعباس نمی داشتند اگر این بازی ها نبود، بچه های این شهر می توانستند اکنون از شهربازی هم استفاده کنند.

این عضو شورای شهر بندرعباس با بیان این که رفتار تفرقه بیانداز و حکومت کن شما دیگر رنگی ندارد و مدیریت ضعیف و بی برنامه شورا سبب مشکلات زیادی شده است و دست شما برای همه اعضا رو شده است. رییس شورا آتش بیار معرکه نباشد و اجازه دهد این آخرین روزهای حضور در شورا نام نیکی برایش بجای بگذارد.

حیدری سراجی همچنین گفت: در شورای قبل هم با همین رفتارهایتان، شورا را به حاشیه بردید و حواشی فراوان ساختید و مشابه همین اختلافات را برای شورای ششم هم برنامه ریزی کرده اید. این نیرنگ ها با شورای قبل جه کرد؟ با همین شورا نیز همین کار را می کند. این که همیشه چهره طلبکار به خود بگیرید و از دیگران ایراد بگیرد، راهکار نیست.

شیخ حیدری تأکید کرد: در یک مورد اخیر برای احداث خانه ورزشی بانوان که حاصل پیگیری همکار دیگرمان بود، مکان آن را با هزار ایراد به جانمایی صورت گرفته، به محله و نزدیک خانه خودتان تغییر دادید و بعد در جمع مردم سه راه برق در پیاده روی خانواده می گویید که شهردار باید برای این منطقه سالن ورزشی بانوان بسازد! اگر واقعا راست می گویید در نامه ای به شهردار، مکان سالن ورزشی را از نزدیک خانه تان به سه راه برق تغییر دهید.

منبع: فارس

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا