بیخودی الملک‌ها در دستگاه‌های اجرایی استان چه می‌کنند?!

شاید شما هم سریال قهوه تلخ را دیده اید و با شخصیت بی خودی الملک آشنا هستید.

فردی که همین جوری در قصر میخورد و می چرخید و بدون انجام هیچ‌کاری مواجب می گرفت.

جای بسی تأسف است که هم اکنون برخی مدیران و کارمندان مشابه در برخی دستگاه‌ها هستند که نه تنها در مجموعه خود به هیچ دردی نمی‌خورند و کاری انجام نمی‌دهند و برای سیستم مفید نیستند بلکه در پایان ماه اضافه کار و حقوق و مزایای خود را به طور کامل و تا ریال آخر هم دریافت می‌کنند و اگر ریالی از حقوقشان کم شده باشد، آسمان را ریسمان می بافند و . . .

این عده همچنین برای خود، مأموریت و اضافه کاری صوری رد می‌کنند و بابتش پول دریافت می نمایند! تا دلت بخواهد مرخصی استحقاقی و استعلاجی می‌روند، تا دلتان بخواهد غیبت می‌کنند و انواع و اقسام حیله ها را به کار می‌برند تا روزشان شب و شب‌شان روز شود و به انتهای ماه برسند.

هستند چنین مدیران و کارمندانی انگشت شمار و صد البته با ظاهری فربه که صرفاً بدلیل ارتباط با برخی افراد سیاسی تأثیرگذار در استان و مثلا برخی نمایندگان، ایام کاری خود را به بطالت سپری کرده و پول مفت بیت المال را نیز به راحتی در جیب مبارک قرار می‌ دهند.

شبیه که نه . ، . انگار خود بیخودی الملک در سریال قهوه تلخ هستند، نه ابتکاری دارند و نه خلاقیت، نه اخلاق دارند و نه منش و نه برنامه و نه …اما همانگونه که گفتیم با توجه به پشتوانه سیاسی، چنان گردن کلفتی می‌کنند و بی‌بند و بار و گاها بد دهن هستند که ظاهراً زور هیچکس حتی دستگاه‌های نظارتی حاکم در سازمان مطبوعه هم، به آنان نمی‌رسد و از پس اینها بر نمی‌آیند….

این عده که در حیطه کاری خود، یک امپراطوری به اصطلاح قدرتمند، در زیر چتر برخی سیاسیون تشکیل داده‌اند! حتی سخنان بالا دستی‌های خود را در سازمان و یا اداره مطبوعه، به باد تمسخر می‌گیرند و ظاهراً قرار است مدت حکومت ایشان، تا آخر عمر مبارکشان نیز به طول انجامد.

چون حالا حالا ها خبری از تغییر و تحول در مقام و منزلت مستحکم ایشان نیست! و به قولی بیدی نیستند که به بادی بلرزند و کنار بروند.! و اصولاً صندلی شان را به ارث برده‌اند و قرار است این کرسی را نیز پس از سالیان سال، بی تلاشی و بی تحرکی، به دست فرزند برومندشان که هم اکنون در خارج یا داخل کشور مشغول هدایت تحصیلی هستند، برسانند.

متأسفانه باید اعتراف کنیم که کارشکنی و اقدامات ناصواب و نابخردانه همین‌ها نیز تا آنجا پیش رفته است که، نه خود، کاری انجام می دهند و نه می گذارند دیگران برای منافع مردم کاری انجام دهند!

و نهایتاً هم خروجی کار اینها به پای کم کاری دستگاه مطبوع، نوشته می‌شود و دید مردم را نسبت به برخی دستگاه‌ها و مسوولانشان بد می کند.

شما بگویید با این گونه افراد چه باید کرد !؟چند نفر در سازمان و اداره شما بی خودی هستند؟؟

منبع: چلچله بندر

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا