شرکت ملی مس، شرکت سهامی نمایندگان و مدیران سیاسی نیست

حجت السلام و المسلمین دکتر جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در خصوص دیدار جمعی از نمایندگان استان کرمان با سعد محمدی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در این جلسه مدیر عامل شرکت مس در خصوص طرح‌های توسعه‌ای مس گزارشاتی ارائه داد و در خصوص طرح‌های آتی مس نیز توضیحات مبسوطی مطرح نمود.

جلالی با اشاره به موفقیت‌های بدست آمده در شرکت مس طی دوره مذکور این موفقیتها را مرهون زحمات مدیرعامل و مدیران محترم شرکت ملی صنایع مس ایران و تلاشهای بی‌وقفه و شبانه‌روزی بدنه کارگری و مهندسی صنعت مس در دوران سخت تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دانست و افزود متأسفانه شرکت ملی مس دچار حواشی از سوی نمایندگانی شده که بی‌دلیل و بی‌جهت بی‌آنکه مس در حوزه انتخابیه آنان باشد ورودهای مداخله جویانه‌ای دارند و با فشار مدیران را مجبور به عزل و نصبهای سیاسی در این بنگاه اقتصادی میکنند.

نماینده مردم رفسنجان و انار ادامه داد در صورتیکه این رفتارهای غیرانقلابی از سوی این نمایندگان ادامه پیدا کند مجبور می‌شوم مواضع شدیدتر و با شفافیت با مردم صحبت و نهادهای نظارتی را در جریان بگذارم.

وی ادامه داد همین دخالت‌های افراد طی سنوات گذشته موجب شده کمترین منافعی از این برخورداری الهی به مردم رفسنجان و انار برسد شرکت ملی مس شرکت سهامی نمایندگان و مدیران سیاسی نیست که هرکسی سهمی بردارد.

جلالی در پایان افزود اجازه نمی‌دهیم عده‌ای به شبکه‌سازی در شرکت مس بپردازند و به جد با هرگونه فسادی مقابله می‌کنیم و از مدیر عامل شرکت مس هم می‌خواهیم در مقابل فشارهای مافیای قدرت کوتاه نیاید و با هرگونه فسادی مقابله کند.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا