جشنواره‌ای برای مشهد با پول مردم هرمزگان

برآورد می‌شود که نزدیک به دو میلیارد و خرده‌ای قرار است از ردیف بودجه استان هرمزگان خرج جشنواره‌ای بنام ضامن آهو شود که «بنام هرمزگان به کام مشهد» دارد برگزار می‌شود.

فیلم‌های ارسالی به این جشنواره که دبیرخانه آن در هرمزگان است چرا ارشاد استان فیلم‌های ارسالی را می‌فرستد به مشهد جهت بازبینی!! و چرا اسامی داوران بازبین اعلام نشده است؟ البته شنیده می‌شود که فرمالیته یک نفر از همه جا بی‌خبر را از هرمزگان به عنوان داور بازبین در ترکیب محرمانه قرار دادند که ایشان را هم ارسال کردند مثل فیلم‌ها به مشهد کنار دست آقای سیم‌ریز مهندس واقعی «جشنواره ضامن جهانگیر نه آهو»، به هر حال خیلی زشته با اینهمه تحصیل کرده رشته نمایش در این هرمزگان چرا ارشاد استان همه بچه‌های را حذف می‌کند و هرمزگانی‌ها هیچگونه نقشی کلیدی در این جشنواره ندارند واقعاً جای تأسف دارد که ارشاد استان هم به هر دلیلی زیر بار این استعمار فرهنگی می‌رود.
روز شنبه نتایج این جشنواره اعلام می‌شود اما هنرمندان هرمزگان از این اتفاق هم بی‌خبر هستند. جناب استاد قویدل عزیز شما پیشکسوت تئاتر استان هستید انتظار می‌رفت مدافع حقوق هنرمندان باشید نه اینکه از هرمزگان به خواسته جناب سیم‌ریز راهی مشهد شوید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا