منصور ایران پور را آزاد کنید

جناب آقای حجت الاسلام حمیدی ( رئیس کل دادگستری استان کرمان): لطفاً به وضعیت《استاد منصور ایران پور》 (مطالبه‌گر و نویسنده کرمانی ) رسیدگی شود.

سال ۱۳۹۸ بود که یکی از فعالان اجتماعی کرمان ویدئویی کوتاهی از مقابل بیت ِ سیاه پوش شده سادات جلیل القدر خوشرو در کرمان پخش نمود که در آن از ضرورت هوای تازه به ساختار قضایی استان کرمان سخن گفت. جمله‌ای کوتاه که با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شد و فصل نوینی در مطالبه‌گری کرمانیان ایجاد کرد.

بی تردید حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی آنقدر اهمیت دارد که نیازمند اعتماد کامل مردم به مسئولان نظام به خصوص مسئولان محلی در استان میباشد. مردم اوضاع مالی و اجتماعی مسئولان و فرزندانشان را می‌بینند و به صورت پنهانی رصد می کنند.

بنابراین همه چیز را می‌دانند و نظراتشان را هرگز علنی بیان نمی‌کنند به همین علت است که ضرورت مطالبه گری و جهاد تبیین بارها توسط مقام معظم رهبری بیان گردیده و اهمیت خاصی برای این جهاد بیان شده تا اصل نظام همواره در کنار مردم باشد.

بنابراین لازم است ریاست محترم کل دادگستری استان کرمان به این موضوعات مهم توجه ویژه داشته باشند و از حرف‌های صادقانه مطالبه گران کرمان که در راستای اهداف نظام و حفاظت از خونِ شهداء قدم بر می‌دارند و می‌خواهد جلوی دست اندازی به بیت المال یا سوء استفاده برخی مسئولان ناکارآمد را بگیرند ، حمایت کنند و اوضاع کنونی کرمان را سامان دهند.

جناب آقای حجت الاسلام حمیدی مردم استان کرمان همه چیز را می‌فهمند و گفته‌های مطالبه گران و بزرگان شهر را دنبال می‌کنند و سالهاست که یکدیگر را می شناسند و از اتفاقات کرمان خبر دارند .

اما متاسفانه حدود ۸ ماه است که یکی از مطالبه گران تأثیرگذار و شجاع کرمانی به نام《استاد منصور ایرانپور 》در بند زندان کرمان می باشد و حکم ایشان یکسال حبس است بدون اینکه حتی یک روز به مرخصی برود ! در حالی که براساس قوانین، زندانی حق دارد پس از سپری کردن یک سوم از حبس، به مرخصی برود یا با «پا بند الکترونیکی» آزادی مشروط بگیرد.

متاسفانه به نظر می‌رسد در حق استاد منصور ایرانپور نویسنده ، مطالبه گر و فعال اجتماعی این مهم بنا به دلایلی صورت نمی گیرد ، حال سؤال افکار عمومی این است که مگر چه خطای نابخشنودنی از ایشان سر زده که حتی با یک روز مرخصی رفتن ایشان و یا آزادی مشروط ایشان موافقت نمی‌شود !

در حالی که افراد زندانی دیگر از این حق قانونی خود استفاده می کنند ، به فرض اینکه تمام اتهامات علیه ایشان درست باشد و ایشان مجرم شناخته شده است آیا نباید حق و حقوق یک زندانی رعایت شود ؟

لذا از مقام عالی قضایی استان در خواست عاجزانه می شود که با توجه به شرایط جسمانی ایشان و مجروحیت وی با دقت بیشتری این پرونده بررسی شود و قاضی دادگاه ایشان با رأفت اسلامی حق مرخصی رفتن این مطالبه گر و نویسنده و آزادی مشروط را در حالیکه تا پایان مدت زمان حبس ایشان چند ماهی بیشتر نمانده است موافقت کرده و ایشان را به آغوش خانواده بازگرداند و دوستان و مطالبه گران را نیز خرسند نمائید .
زیرا تمام عملکرد مسئولان در تاریخ پر فراز و نشیب دیار کریمان و سردار دلها در اذهان مردم باقی خواهد ماند و همان طور که در جلسه حضوری مطالبه گران با جنابعالی نیز مطرح شد قرار بر مرخصی دادن به استاد ایرانپور شد که متاسفانه تا امروز انجام نشده است.
« جمعی از مطالبه گران کرمان »

انتهای پیام

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. آقای ایرانپور بنده خدا مطالبه گری کردند اختلاس ودزدی نکردنداین جور رفتارتندی با ایشان کردیداگر هم مطالبه گری ایشان حقیقت نداشت این نبود مجازاتش بااطلاع رسانی از طریق رسانه ها اطلاع میدادید که این موضوع صحت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا