دکتر کرم پور «تیغ زدن» هرمزگانی‌ها در سونوگرافی یا دلسوزی برای «مهسا امینی» کدام را باور کنیم ؟!

دکتر کرم پور رئیس نظام پزشکی و کانون صنفی انجمن رادیولوژی ، تصویربرداری و سونوگرافی استان هرمزگان چندی پیش در واکنش به فوت مهسا امینی در تاریخ ۲۷ شهریور نامه‌ای خطاب به رئیس کل نظام پزشکی صادر و در فضای مجازی نیز منتشر نموده بود.

حال جناب «کرم‌پور» اگر درگذشت خانم امینی فاجعه است اسم نپذیرفتن بیمه از بیماران سونوگرافی و آزاد حساب کردن هزینه و بایکوت کردن بیمارستانها توسط متخصصین این حوزه با قطع کردن و عدم همکاری با همه بیمارستانهای استان؛ و درنتیجه سرازیر شدن درآمد روزی ۱۰۰ میلیون تومان از محل سنوگرافی به بخش خصوصی «حضرتعالی و ایادی» اسم‌ش حتماً فاجعه نیست بلکه به‌جا آوردن رسالت پزشکی یا کاسبی به هرقیمتی بخوانید «تجارت مرگ» میباشد.

اگر واقعاً شما پزشک هستید دلتان اول بایستی برای همشهریان‌تان می‌سوخت که این ظلم انحصاری در کشور به مردم مظلوم هرمزگان روا نمی‌داشتید.

یک زن النگوی دستش را می‌فروشد تا بتواند هزینه سنوگرافی آزاد را بپردازد دیدگان «حضرتعالی و ایادی» محترم را پر از اشک نمی‌کند.

آیا غم و فاجعه‌ای بزرگ‌تر از بایکوت کردن بیمارستانهای استان هرمزگان توسط متخصصین امر که ادعای بومی بودن هم دارند سراغ داری؟!

با وجود اینکه هر بیمارستانی چندتا دستگاه سنوگرافی دارد اما پزشکان به خاطر افزایش درآمد بخش خصوصی خود حاضر به همکاری در بیمارستانها نیستند.

در کمال صداقت و شفافیت باید برای امثال جنابعالی «تأسف خورد» کاشکی با شجاعت در کنار نامه دلسوزانه برای خانم امینی حقیقت وجودی خودت در سازمان نظام پزشکی که مردم هرمزگان شکایت‌های خود را از پزشکان پیش حضرتعالی می‌آورند و چندبار رسیدگی مؤثر نمودی و باعث اصلاح رویه‌های غلط درمانی شدی و همین انجمن رادیولوژیست‌ها را هم اعلام و بازگو میکردی …

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا