معنایی: شرکت پالایش نفت بندرعباس باعث تعطیلی کارگاه خیاطی معلولان شد

مدیر عامل انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان گفت: متأسفانه به دلیل شرایط همه گیری کرونا که جزو شرایط فورس ماژور و حوادث غیر مترقبه محسوب می‌شود و تورم افسار گسیخته در تأمین مواد اولیه و با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که به کشور تحمیل شده ما با وجود پیگیری‌های مکرر و مذاکراتی که با مسئولین پالایشگاه داشتیم متأسفانه این شرایط را در نظر نگرفتند و قرارداد را به صورت یک‌جانبه فسخ کردند.

فرشید معنایی روز شنبه طی مصاحبه‌ای در خصوص قرارداد پالایشگاه نفت بندرعباس با انجمن ضایعات نخاعی برای تأمین لباس کار سالیانه شرکت پالایش نفت بندرعباس، اعلام کرد: متأسفانه نحوه قراردادی که انجمن ضایعات نخاعی با پالایشگاه نفت بندرعباس داشت با کمال تأسف علیرغم کمکی که به پالایشگاه برای تأمین لباس سالیانه در آن مقطعی که پالایشگاه بندرعباس دچار مشکل تأمین لباس بود ما انجام دادیم.

وی ادامه داد: ضمانت نامه معلولین را پالایشگاه نفت بندرعباس به اجرا گذاشتند و پولی که بابت تأمین لباسی که تحویل پالایشگاه نفت بندرعباس داده بودیم را به انجمن ضایعات نخاعی پرداخت نکردند و مشمول جریمه دانستند و به صورت یک جانبه حساب ما را مسدود نمودند و ضمانت نامه ما را به اجرا گذاشتند.

معنایی تأکید کرد: پالایشگاه نفت بندرعباس حاضر به هیچگونه مذاکره‌ای نشد و به مفاد قرارداد خودشان عمل نکردند و من همینجا از مسئولین می‌خواهم و خواهش دارم که ورود کنند به این پرونده را بررسی کنند مخصوصاً در نحوه مناقصاتی که برگزار شده است.

مدیر عامل انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان در ادامه بیان کرد: همین مناقصه‌ای که پالایشگاه نفت بندرعباس با ما داشتند مسئولین ورود کنند و بررسی نمایند، ببینند واقعاً حقی از چه کسی پایمال شده و در صورتیکه حق با ما و به نفع معلولین بوده اینرا به هر طریق ممکن حق معلولین خصوصاً انجمن ضایعات نخاعی که یک موسسه خیریه است را برگردانند تا ضایع نشود.

وی در خصوص وضعیتی که پالایشگاه نفت بندرعباس با عملکردش برای جامعه معلولین هرمزگان رقم زده، گفت: ما در رابطه با کاری که شرکت پالایش نفت بندرعباس به سر ما داده در خاتمه پیمان ما ۳۰نفر از نیروی کاری که از معلولین بودند را با ۱۲ سال سابقه‌کار که بهترین لباس‌کار  کارخانجات استان هرمزگان را تأمین می‌کردند منجر به تعطیلی کارگاه شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا