کناری‌نژاد مطرح کرد: تصویب طرح ساماندهی کارگران و استادکاران روز مزد در شورای اسلامی شهر بندرعباس

ریيس كميسيون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس از تصويب طرح ساماندهي كارگران و استادكاران روزمزد در شهر بندرعباس خبر داد.

احمد کناری نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: شورای اسلامی شهر بندرعباس با پیشنهاد کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری، طرح ساماندهی کارگران فصلی و استادکاران روزمزد مصوب شد
وی افزود: با اجرایی شدن این طرح توسط شهرداری بندرعباس، تمامی کارگران فصلی و روزمزد شهر پس از ثبت‌نام، در مکان‌های ایجاد شده و مشخص ساماندهی می‌شوند.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: ایستگاهای دائمی جهت استقرار جامعه هدف، در مرحله اول باید توسط شهرداری جانمایی و احداث شود و پس از آن، در مرحله دوم بر اساس نوع شغل، حرفه و مهارت فرد، بحث ساماندهی و استقرار کارگر و استاد کار پیگیری خواهد شد.

ریس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس ایجاد این بستر را امری واجب و ضروری برای شهر بندرعباس دانست و گفت: با توجه به اینکه شهر بندر عباس شهر مهاجر پذیر دائمی و فصلی است و کارگران از نقاط مخخلف کشور برای اشتغال به این شهر مراجعه می‌کنند، این طرح می‌تواند دغدغه اشتغال بخش زیادی از کارگران را به شکل منظمی حل کرده و چرخه فعالیت آنها را در مسیر درست و صحیح هدایت کند.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های مرتبط با حوزه اشتغال، امنیت شغلی و تامین سلامت شهروندان و کارگران می‌توانند در اجرایی شدن این طرح شهرداری را همراهی نمایند چرا که طرح ارایه شده از منظر اجتماعی و فرهنگی کمک زیادی به رفع مشکلات این قشر از جامعه می‌کند و وضعیت نامشخص آن‌ها را سر و سامان خواهد داد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا