بهزیستی شهریار رئیس ندارد؛تا اطلاع ثانوی مراجعه نکنید!

دو هفته پیش با حکم مدیر کل بهزیستی،فهیم راد رئیس سابق اداره بهزیستی شهریار به عنوان سرپرست اداره بهزیستی ملارد معارفه شد و از 18آبان ماه با خداحافظی از شهریار، رسما مدیریت ملارد را به عهده گرفت.از آن زمان تاکنون بهزیستی شهریار به هر درخواستی که نیاز به امضاء رئیس داشته باشد پاسخ داده نمی شود!

آیا این عجز و ضعف برای مدیر کل بی تدبیر بهزیستی نیست که بدون انتخاب و معرفی گزینه‌ای برای بهزیستی شهریار مدیر این اداره را حذف نماید؟

آیا این اتفاق ناتوانی نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار را نشان نمی‌دهد که بدون اشراف کافی بر عملکرد مدیران اداره‌ها و سازمانهای دولتی به ویژه بهزیستی شهریار که یکی از سازمانهای مهم در امر خدمات رسانی به ضعیف ترین قشر جامعه را دارد هیچ گونه اقدامی را انجام نمی‌دهد.

ناگفته نماند که دراین موضوع کوتاهی و بی توجهی حق وردی نماینده مردم در مجلس نیز به عنوان ناظر بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان مشهود است و باید پاسخگوی مردم باشند.

جامعه هدف اداره بهزیستی انسان های شریف، بی بضاعت و معلولانی هستند که بیشتر برای حمایت به این سازمان مراجعه می کنند و با بی‌توجهی هزینه و مشکلات آنها در مراجعه به بهزیستی کمتر نمی شود که بیشتر می‌شود!

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا