پرده اول قالب کردن شرکت صوری ورشکسته به شرکت ملی مس

پرونده اول: فروش شرکت صوری ورشکسته به شرکت ملی مس: برخلاف دروغی که علیرضا رزم حسینی به نمایندگان مجلس گفته، وی از اوایل دهه ۸۰ با پوریانی مافیای معدن کرمان، شراکت داشته است.

جواد رزم حسینی برادر او به همراه محمدعلی رزم حسینی، محمدرضا رزم حسینی، محمدمهدی رزم حسینی، حسین رزم حسینی با تشکیل شرکت‌های تودرتوی معدنی و فولادی، برای فرار از نگاه نهادهای بازرسی و امنیتی، معاملات سنگینی با معادن و فولاد انجام می‌دهند که به دلیل شرکت‌های پوششی، از نظر مخفی مانده است. (اسناد این مورد صبح دوشنبه منتشر می‌شود)

پرونده اول

فروش شرکت صوری ورشکسته به شرکت ملی مس، مس سرچشمه و صندوق بازنشستگی‌مس

رزم حسینی دروغ گفت و برخلاف ادعایش که می‌گفت پوریانی را نمی‌شناخته و با او شراکتی نداشته است با مافیای معادن از دهه ۸۰ با شرکت خدماتی بازرگانی یارانه مس آغاز شراکت کرده و شرکت صوری و ورشکسته‌شان را در نهایت به شرکت ملی مس، مس سرچشمه و صندوق بازنشستگی مس فروخته‌اند و در نهایت اعلام ورشکستگی کردند اما آن قدر حرفه‌ای که بجز رصد لایه به لایه نمی‌توان به آن رسید.

علیرضا #رزم_حسینی در مرداد ۸۴ به همراه مسعود خبازی و علی اکبر #پوریانی هیأت مدیره شرکتی خصوصی به نام خدماتی بازرگانی یارانه مس می‌شود. ( تصویر ۱) طبق اسناد روزنامه رسمی ۱۷۶۱۰ بیست و دوم مرداد ماه سال ۸۴، علیرضا رزم حسینی بعنوان رئیس هیات مدیره و علی اکبر پوریانی نایب رئیس هیأت مدیره و مسعود خبازی مدیرعامل شرکت خدماتی بازرگانی یارانه مس (سهامی خاص) به شماره ثبت ۲۹۷۰، این شراکت را آغاز می‌کنند.

شرکت یارانه مس می‌تواند بخش قابل توجهی از سهامش را که ارزش چندانی نداشته به «سرمایه گذاری مس سرچشمه» بفروشد. فروش مهم دیگر سهام شرکت رزم حسینی و پوریانی به شرکت «خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیر آهنی» است.(تصویر ۲)

همین شرکت بی‌نام و نشان صوری «خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیر آهنی» لایه پوششی می‌شود تا رزم حسینی و پوریانی بخش دیگری از سهام شرکت بی‌ارزش خود را به «صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران» بفروشند.(تصویر ۳)

باز همین شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیر آهنی هم بخشی از سهامش را به سرمایه گذاری مس سرچشمه فروخته است! (تصویر ۳)

باز هم می‌بینیم همین شرکت بی‌نام و نشام «خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیر آهنی» که شرکت پوششی رزم حسینی و پوریانی است سهامش را به «آتیه اندیشان مس» فروخته است.(تصویر ۳)

خیلی تصادفی این شرکت آتیه اندیشان مس سهامش متعلق است به:
شرکت ملی صنایع مس ایران( فملی۲)
شرکت ملی صنایع مس ایران ( فملی بازار اول_تابلوی اصلی بورس)
سرمایه گذاری مس سرچشمه ( بازار دوم فرابورس)
داروسازی شهید قاضی(بازار پایه زرد فرابورس) است.( تصاویر ۴ و ۵)

نمایندگان مجلس و نهادهای امنیتی

آیا رصد نکردید شرکتی که پوریانی و رزم حسینی در دهه ۸۰ راه اندازی کردند و باز هم خیلی تصادفی در سال ۸۹ سهامش را به آتیه اندیشان مس فروختند چقدر ارزش ریالی داشته که چند میلیون یورو با چند شرکت پوششی به صنایع مس ایران و صندوق بازنشستگی مس فروخته می‌شود. اما در دهه ۹۰ بعد از اینکه آقای رزم حسینی در دولت روحانی سمت می‌گیرد عملاً بازماندگانشان شرکت را ورشکسته اعلام می‌کنند! (تصویر ۶)

بدین ترتیب می‌بینید که یک شرکت بی‌پایه و اساس که بعداً اعلام ورشکستگی می‌کند با هزینه گزاف چند میلیون یورویی به شرکت‌های مهم حوزه مس فروخته می‌شود که لیست آنها به شرح ذیل است: (تصاویر ۱ تا ۷)

۱) سرمایه گذاری مس سرچشمه
۲) صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس
۳) سرمایه گذاری آتیه اندیشان مس
۴) شرکت ملی صنایع مس ایران
۵) داروسازی شهید قاضی
۶) صنایع مس افق کرمان
۷) حمل و نقل مسافربری راهور مس
۸) حکیم مس
۹) ارفع سازان کرمان
۱۰) مفتول مس سرچشمه

نهادهای امنیتی حتماً خودشان از این حجم تو در تویی شرکت‌های رزم حسینی شگفت زده می‌شوند. صد البته رزم حسینی به شما خواهد گفت وقتی استاندار شده از این شرکت‌ها خارج شده اما آیا به شما می‌گوید این شرکت‌ها با هیأت مدیره‌های صوری وقتی خیالشان از فروختن تمام سهام صوری یارانه مس راحت می‌شود به سرعت اعلام ورشکستگی می‌کنند؟

در مطلب بعدی به مافیای پیچیده محمد علی رزم حسینی، محمد رضا رزم حسینی و جواد رزم حسینی و میلیونها یورو ارز دولتی پس داده نشده و همچنین فروش یک ابر پروژه صوری به معادن گهر زمین پوریانی ورود کرده و برای آمادگی ذهن مخاطبان برای حجم تو در تویی شرکت‌ها توجه‌تان را به تصویر شماره ۸ جلب می‌کنیم. این اسناد صبح دوشنبه منتشر می‌شود.(تصویر ۸)

https://www.instagram.com/p/CFpFbf5MZxR/?igshid=exheiu55c2uh

https://www.instagram.com/p/CFnSl9ksH6g/?igshid=6vxiy5j366tb

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا